Multimedya Ogün. Düştüm, elendim.
Bu aralar kafam iyi değil arkadaşlar ama bölüm atmam biliyorum sizin için önemli. Sizi seviyorum okuyorsunuzya varlığınız kitabımızın varlığı yeter.
Teşekkürler ve iyi okumalar.
Elimden geldiğince her 7 ana karakterden de yazmaya çalışıyorum.
Bizim yenilmezlerimizde bu kitapta işte.
Vote ve yorum eksik olmasın buyurunuz efenim.
*
»Hayatımda birçok darbe aldım ama en çok bu acıttı. İnsan en beklemediği yerden yediği kazığın yarasına merhem bulamıyor.«
~
O gün yine okuldaki klasik günlerden biriydi. Daha doğrusu Temmuz öyle zannediyordu. Son zamanlarda güzelleşen hayatının farkındaydı ve açıkcası bunu kuzenine borçlu olduğunuda biliyordu. Bu yüzden Temmuz ateşkes imzalayacaktı. Eline geçen ilk fırsatta.
"Biri bana Heves ilk geldiğinde 'Ona teşekkür edeceksin hayatına girerken yanında getirdikleri için' dese önce güler sonra da bunu diyeni döverdim." Uzayla ikisi sabahın erken saatlerinde uyanmış ve okula gelmişlerdi. İkiside uyumayı pek sevmezlerdi açıkcası. Son yoğun kar yağışından sonra havalar iyice normale dönmüştü. Şu sıralar daha soğuk olmasını beklerdi ama kanı gibi sıcacıktı havalar. "Ebrardan dolayı mı böyle düşünüyorsun?" Elindeki sıcak bardağı bir o yana bir bu yana çevirdi Uzay. Dikkat ediyordu da fazla sakindi şu aralar. Daha çok son günlerde Ebrarla takıldığı için ondan pek haber almıyordu. Konuştukları konu genelde Baraka ve Mimoza'nın gelirleri oluyordu. Yeni barın artık Yarasaya ait olduğunu öğrenen herkes akın ediyordu. Barın ruhunu gençleştirmişlerdi resmen.
"Tabi ikide Ebrarla alakası var," Şapşal şapşal gülümseyince ortağı kafasına vurdu. "Ama baksana sadece o mu? Senin devrelerinle bile oynadı," Uzay kaşlarını çatınca biraz geriledi oturdukları yerde. "Okuldakiler artık işe yaramaz birer öğrenci değil kız futbol takımı kurdu. Ne biliyim Ahenkte olumlu değişiklikler var. Kaos kaos diyoruz ama acaba biz Heves'e yanlış taraftan mı bakıyoruz?"
"Anlatacaksın tabi arkasından ne işler çevirdiğinizi şimdiden başlamışsın yalakalığa."
"Ne alakası var kardeşim ya," Ona göz devirdiğinde okula birileri gelmişti. Onların arasında Ogün de olduğunu için konuyu kapattı. "Sende kabulleneceksin etkilerini." Kabüllenecekti eninde sonunda.
"Günaydın." Ogün gelip yanlarına oturdu. Genelde burda erkek futbol takımı ve diğer erkek grupları takılırdı. Geyik yapmak buraya has birşeydi sanki. "Sanada. Bugün erkencisin." Kaşlarını kaldırarak ona sorgular bakışlar attı. Ogün'ün tilki gibi değişik bir tipi vardı. Kara kaşları itinayla şekillendirilmiş, saçları hep özenle hacim verilmiş olurdu. Garipti havası ama seviyordu onu. "Erken uyandım. Geleyim dedim sizde erkencisiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Avcıları| SINIRSIZLAR
Random° "Bir gün eğer ölürsem," Kalbinin huzurla dolduğunu hissetti Uzay. Aslında kolay olan şey ölümdü. Zor olan şey ise sevgiydi. Bu yüzden sevgi için ölmeye hazırdı. "Bu senin elinden olacak." "Bir gün eğer yaşarsam," dedi Heves yüzünü yüzüne yaklaştır...