Bölüm 44| Bıçak İzi

365 41 43
                                    

Biz geldik!

Muhteşem ötesi kitabımızda taşları birer birer yerinden oynatmaya karar verdik. Farklı şeyler yaşanacak ve açıkçası sizi şaşırtmak istiyoruz. Şimdi diyorsunuz kitabı bitirme, merak etmeyin kitap bitsede hikaye bitmeyecek.
2. KİTABIMIZ GELECEK.

Ben böyle karakterleri başka yerde bulamayız diye düşünüyorum. En azından kendi adıma devam edeceğim okuyanlarında çok beğendiğini bilmiyorum.
Gerçekten teşekkür ederim yaptığım her şey Umut Avcıları için diğer kitabıma bile vakit ayıramadım daha Kamp-ı Eğlencenin finalini bekleyenler var o kitabada final yapacağım.

Baştan sonuna Umut Avcılarının mükemmel olması için çabaladım. Hiç bir şey mükemmel degildir-Robert Downey dışında 😆 bu yüzden elbet mükemmel olmadı ama ben öyle göreceğim iyi iş çıkarttık ya hani okunup okunmaması önemli değil.

Kitaba biraz şarkıda rap kısmına dalar gibi daldım ama hızlı devam edelim yepyeni bölümde herkese iyi okumalar.

Ve Vote Yorum bize gerçekten yardımcı oluyor okuyup oylamadan geçmeyin arkadaşlar.

Multimedya da Gönülçelen isimli kitap var tavsiye ediyorum.

Kızların konsept olarak giydiği kıyafetler var. Heves Ebrar Armağan Görkem ve İz şeklinde sırayla.

Güzel bir şarkı bırakacak olursam;
Efehanın ve Egemenin söylediği şarkı ki mutlaka açın.
Ceza feat. Sagopa Neyim Var ki

» Sen kız kulesine kapatılmış ruhunun şad olmasını bekleyen küçük bir kız çocuğusun, kimse uzanamıyor ki dokunabilsin ama bende bozamam yalnızlığını çünkü senin yalnızlığın bile asil.«

*

Yaz tatiline inceden ufaktan yaklaşmanın verdigi o kurtuluş hissi biraz olsun rahatlatmıştı Egemeni. Dünyada ki en sevdiği şey yaz tatiliyken okul onun için hep kaçılması gereken mevcut sistemin dayattığı bir mecburiyet olarak kalmıştı.

Eğer üniversitede konservatuar okursa işte o zaman sevecekti okulu.

Heves okumak için fazla zekiydi cidden zeki biriydi ama gözünün hep başka taraflarda olduğunu biliyordu. Ebrarsa garip şekilde çok çalışıyordu sadece bir ay kalan sınava. İkizinin umrunda bile değildi. Güvenin çalışmaya ihtiyacı yoktu o zaten istediği okulu kolayca kazanabilecek bilgiye sahipti. Temmuzsa parayla okula gidebilecekken Ebrar gibi çalışıyordu. Uzaysa... Ah! O çocuk garipti ve itiraf edemesede içten içe ona saygı duyuyordu Egemen.

"Okullar kapanıyor adamın mutlu olması gerekirken daha bir sinirli. Görün bakın evde karısını bunu koltukta yatırıyor." İkizinin müdür yardımcısını işaret edip dudaklarını oynatarak sövmesine haykırarak gülen Güven'in ağzına elinin tersiyle vurmak için hareketlenince Ebrar kolunu tutmuştu. "Bir salak kendini komik sanıyor diğer salakta ona gülüyor."

"Vallaha ben otada gülüyorum," Güven Efehanı işaret etti. "Bokada."

"Bokodo!" diyerek taklit etti Egemen onu. "Dün gece 'O hayatımın cezası buraya gelecek' derken sende tam bahsettigin o boka benziyordun Güven."

"Hayatımın cezası nedir ya!" Ebrar onunla dalga geçince hepsi birlikte güldüler. "Gerçi Armağandan olsa olsa ceza olur."

"Öyle söyleme," Heves ciddiyetle arkadaşına baktı. "En baştan beridir o benim için hayatımın önemli bir parçası kabul etmesemde. Armağan benim ilk arkadaşım tek sorun tavırları ve Güvende ona karşı hisler besliyorsa artık aramızdan biri."

Umut Avcıları| SINIRSIZLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin