J-hope gaat erachter aan en kijkt rond in de kamer, maar wordt vanachter gegrepen.
'Je bent niet uitgenodigd, dus waarom ben je hier?' 'Ik heb geen uitnodiging nodig om hier te komen.'zegt de man die J-hope vast heeft. 'Ik kom met dezelfde reden als jij.' 'En dat is?' 'De uitverkorene.'zegt hij en wanneer hij J-hope's hoofd vast heeft om te breken, stormt de rest van de jongens naar binnen en wordt Y/n wakker. 'Mam, het is toch nog geen tijd om op te staan?'zegt ze slaperig en kijkt dan rond in haar kamer. Als ze de 7 jongens ziet met nog een man, doet ze haar mond open en wilt daarna zo hard schreeuwen als ze kan. Maar voor ze kon schreeuwen, loopt V er naartoe en doet zijn hand voor haar mond om geen geluid te maken. Terwijl kijken de rest jongens naar de man die nog steeds J-hope vast heeft bij zijn hoofd. 'Laat hem gaan.'zegt Rapmonster serieus. Y/n haalt dan V's hand van haar mond en hij kijkt dan haar aan. 'Niet schreeuwen oké?' 'Tuurlijk, ik wou alleen bijna schreeuwen waarom jullie in mijn kamer zijn, maar kun je misschien bij mij blijven. Ik vind het best wel spannend.' 'Is goed, maar ik ga even nog iets halen als het zo spannend is.' 'Tuurlijk, ik zal alles wel vertellen als je terug bent.'zegt ze en kijkt hoe ze de man proberen te stoppen.
V is na een minuut of 3 terug en heeft wat popcorn mee voor hun. 'Hier, om iets te knabbelen.'zegt hij en geeft de popcorn aan haar. Maar toen kwamen er nog meer vleermuizen binnen en tillen Y/n op, V grijpt haar zo hard hij kan. De vleermuizen waren sterker en nemen haar mee boven de straten. Maar op een gegeven moment kijkt ze naar achter en ziet ze nog vleermuizen achter hun vliegen. De vleermuizen die haar vast hebben kijken ook en laten dan los, waardoor Y/n valt. Ze zag alles in slowmotion gaan en wist dat dit het einde was van haar leven. Maar voordat ze de grond nog kon raken, wordt ze vastgehouden en dan op de grond gelaten dat een paar millimeters van haar voeten verwijderd is. Ze kijkt dan rond haar en zie dat ze ergens in de buurt van Amy haar huis is en gaat er naartoe. Zonder te kijken naar achter loopt ze de straat op en hoort ze opeens het getoet van een vrachtwagen naar haar toe. Ze kijkt naar het licht en krijgt weer het gevoel dat het einde nabij is. Ze doet haar ogen toe en hoort dan de vrachtwagen voorbij rijden. Ze voelt dan armen rond haar en kijkt naar de persoon. Maar voor ze kon kijken rent de persoon weg en hoort ze een stem roepen. 'Y/n ben jij dat? Wat doe je hier zo laat? Kom mee naar binnen?'roept Amy vanaf haar deur en voor de tweede keer kijkt Y/N naar de richting waar ze is gevallen en gaat dan naar binnen.
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...