'Niemand om je er zorgen over te maken, want jij bent van mij.'zegt hij en kust haar lippen vol passie.
Bij Y/n:
Nachtmerrie:
Ik strek mijn zwaard in de lucht en klaar om mijn slag te slaan. Voor mij staat Kai met een grijns op gezicht naar me kijken. 'Haal die grijns van je gezicht af of ik haal hem er nog af.'zeg ik tegen hem. 'Dat zullen we nog wel is zien.'zegt hij en kijk om naar BTS, Btob, haar beste vrienden en haar vader. Zij zitten allemaal bezig met de handlangers van Kai mee te vechten. Ik focus me goed op Kai. Hij begint dan aan te vallen en ik focus op elke detail van zijn beweging. En probeer het af te weren zodat hij mij niet raakt. Onze zwaarden raken elkaar snel achtereen aan, vechtend voor mijn leven. Hij raalt me dan in mijn linkerbeen waardoor ik even door mijn benen ga. Ik sta weer recht en zie dan een muur vallen waarbij V staat. 'V!!!'schreeuw ik en zie hem naar me kijken. 'Kijk uit!!!'schreeuw ik snel er nog bij en voor ik het wist was de muur gevallen. 'Nee!!!!'schreeuw ik en tranen vallen langs mijn wangen naar beneden.
Einde nachtmerrie:
(Auteur:)
'Y/n!?!?'zegt een stem en neemt haar in een knuffel. Ze kijkt met tranende ogen naar zijn gezicht en ziet dat het V is die haar vast heeft. 'Rustig maar, alles komt goed.'zegt hij, terwijl ze haar gezicht verstopt in zijn t-shirt. Terwijl Y/n al haar tranen op zijn t-shirt laat doorweken kijkt hij de jongens aan. De jongens kijken naar de twee vol bezorgdheid en blikken waarvan geen emotie af te lezen is. Maar wat Y/n nu denkt is dat ze haar uiterste best nu gaat doen om dat te voorkomen.
Ondertussen in het vampierenkasteel:
'Ah Jisoo, daar ben je. Waar was je?' 'Bij btob.' zegt ze en gaat naar de keuken om het eten voor de voorspeller te gaan halen. Lisa gaat naar de kerkers en gaat langs de cel van de voorspeller naar de volgende cel. Daar zit een persoon tegen de bijeen gekropen. 'Jij bent Amy toch?' 'Ja en?' 'Hier wat eten.'zegt Jisoo die net aankomt met eten. 'Ik hoef geen eten, ik ga toch sterven als een offer.' 'Of misschien niet.'zeggen de meiden. 'Hoezo? "Of misschien niet"?'vraagt Amy verward. 'We gaan zien dat jullie beide weg kunnen en zorgen dat de verkorene Kai verslaat.' 'Waarom willen jullie dat?' 'Hij verdient niet om te leven, maar om te lijden.'zegt Lisa en Jisoo geeft het eten. 'Dus eet goed, zodat je energie hebt.'
Bij BTS, Y/n:
De dagen gaan voorbij en Y/n heeft bijna alle vaardigheden onder de knie. Ze zijn terug bij het huis en zien btob buiten vechten als wolven. Ze stoppen pas als ze allemaal BTS met Y/n zien. Ze veranderen terug naar hun menselijke vorm en gaan naar hun toe. Bloody Mary kijkt vanaf het raam naar hun. Ze verdwijnt dan in de shaduws.XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...