Hoofdstuk 18 🌕

52 8 2
                                    

'Wat, ik mag toch bezorgd zijn of niet?'zegt hij en ze kijken weer naar Y/n waar er tranen uit haar ogen komen.

Bij Y/n:
'Vader?!'zegt ze en gaat hem knuffelen. 'Y/n mijn prinsesje, wat ben je groot geworden.'zegt hij en veegt haar tranen weg met zijn duimen. 'Maar waarom ben je hier?' 'Ik heb niet veel tijd Y/n voor ze komen, maar beloof me dat de jongens je goed beschermen en dat je leert vechten om jezelf en je geliefden te beschermen.' 'Maar als het mij niet lukt?' 'Doe dan wat Suga heeft gezegd en dat is dat je een keuze zal moeten maken, maar dat zal je wel lukken.'zegt hij en ze knuffelt haar steviger. 'Maar wat als ik de verkeerde keuze maak?' 'Y/N elke keuze die je zal maken zal goed zijn, maar denk gewoon goed na wat er echt nodig in de situatie. Ik weet wel dat je het zou kunnen, zoals je het monster hier hebt gedood.' 'Dus dit is een test?'zegt ze en hij lacht even. 'Als jij dat zegt dan is het zo.'zegt hij met een glimlach en knuffelt haar terug. 'Ik zie je wel als je er klaar voor bent.'zegt hij en Y/n doet haar ogen toe.

Bij BTS:
Ze zitten allemaal rond haar en zien dat ze na een tijdje begint te praten. 'Vader?!'zegt ze zacht en iedereen kijken in jungshook naar haar. 'Laten we haar even met rust laten, V laat ons weten als ze wakker is.'zegt Jin en hij knikt, waardoor iedereen de deur uit gaat. Even later zit V nog steeds naast haar en volgt hij haar conversatie. Hij krijgt tranen en pakt haar hand vast maar niet veel later, voelt hij dat ze terug in zijn hand zachtjes knijpt. Hij kijkt dan vlug naar haar en ziet dat haar ogen open zijn. Hij gaat met zijn armen rond haar en Y/n geeft klopjes op zijn rug. 'Het is goed, V. Ik ben in orde.'zegt ze zacht. 'Ik weet het, maar ik zag hoe angstig je was en verdrietig, ik kan daar niet tegen dat maakt mijn hart zacht.' 'Laten we ons klaarmaken voor het bal, ik ben klaar om ze onder ogen te komen en doen alsof ik een vampier ben. Maar kan ik je nog iets vragen.' 'Als ik me raar gedraag of wat overdrijf: stop mij dan.'zegt Y/N en hij knikt voor hij haar kamer verlaat.

Uren later:
De jongens zitten beneden dan te wachten op Y/n die haar nog steeds is aan het klaarmaken is. 'Waar blijft ze nou, ze moest hier normaal al zijn?' 'Heb geduld jongens, schoonheid duurt lang.'zegt Jin en iedereen facepalmt zichzelf. Maar toen dat Jungkook iets wou zeggen, wordt hij onderbroken door een andere stem. 'Zijn jullie klaar om te vertrekken?'vraagt Y/n die net van de trap kan. De jongens kijken haar aan en laten hun monden open vallen wanneer ze haar zien.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu