Hoofdstuk 47 🌕

12 2 3
                                    

Hij stopt dan aan een foto en kijkt dichter om de personen erin te zien.

J-hope komt terug met een matige doos voor de plant. Hij gaat naar de plant, stopt het erin en kijkt vervolgens naar V die voor een foto uitkijkt. Hij gaat met de doos naast V staan. 'Kom laten we gaan.' zegt hij en gaan naar het raam waar ze in zijn gekomen. Jimin komt dan een paar seconden erbij. 'En?' 'Hebbes.' zegt J-hope als hij de doos toont. 'Laten we dan maar gaan.' zegt Jimin en ze gaan voorzichtig terug het raam uit met de doos.

Ze gaan met de bus naar het dichtbij zijnde afstap bij het bos en veanderen weer in vleermuizen in een donker deel van het bos. Ze komen dan thuis aan en zien al RM wachten voor het tegengif. 'De bloem is een beetje bederft, maar is nog in tact.' zegt V en J-hope geeft hem de doos. 'Dat is goed, het gaat een beetje duren voor het tegenserum af is. Ga maar rusten en net te gespannen geraken.' zegt RM en gaat met de doos nar beneden.

Na ongeveer een uur gewacht/ gerust te hebben, komen ze naar boven en roept alleen Jimin om naar beneden te gaan. 'Dus vanwaar ken je Y/n, we hebben dat eigenlijk nooit gevraagd?' 'Van school.' antwoordt Eunkwang. 'Ze was heel eenzaam tot we bij haar ging zitten en haar weer blij maakte. Tot we van school werden gestuurd voor geen reden.' verteld hij verder. 'Dat is erg.' zegt Jin en horen iets beneden.

Terwijl beneden:

Het tegenserum is af volgens de wijze in het boek en ze testen het op Y/n. Jimin houdt de mond van Y/n een beetje vast om het een opening te creëren. RM doet een druppel van het tegenserum erin en jimin laat los. Nadat Jimin loslaat, wachten ze tot RM merkt dat haar vingertoppen lichtjes bewegen. 'Y/n?' zegt Sungjae als hij Y/n haar  oogleden zet bewegen. 'Uh, waar ben ik?' zegt ze zacht als ze bijkomt van haar onbewustheid. 'Je bent veilig.' zegt Jimin. 'Weet je wat er met je gebeurd met je?' vraagt RM en helpt haar op. Ze doet haar voeten naast de tafel, ze zit rechtop met haar rug recht. 'Alex...shoker..' komt er uit haar mond. Voor dat ze nog iets vragen, komt Y/n van het tafel af en loopt ze in gewone snelheid de trap op. Ze gaat de living binnen en ziet direct V zitten met zijn handen voor zijn gezicht.

V:

'V!' roept ze vreugdevol en met tranenin haar ogen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'V!' roept ze vreugdevol en met tranenin haar ogen. V kijkt vlug op met ook tranen die van zijn wangen glijden. Hij staat al een speer op en ze lopen naar elkaar toe, maar Y/n voelt zich duizelig worden. Ze valt neer tot V haar net op tijd. De rest van de jongens kijken blij en geschokt wanneer ze valt. 'Gaat het?' 'Ja, alleen wat duizelig.' zegt ze diep in zijn ogen.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu