Dit deel gaat het langste Hoofdstuk zijn, omdat ik tot 60 hoofdstukken wil blijven.
Veel lees plezier😉🥳😘
Ik weet niet wat ik moet zeggen of wat ik moet zeggen, omdat de andere versie van hem nog steeds in mijn hoofd voorkomt.
'Besteedt ze veel tijd aan haar kleding?'vraag ik en knikt "Ja". 'Dan zou een goed cadeau zijn voor een accesoire dat veel betekend voor haar.' 'Dank je wel, Y/n voor te komen en me te helpen.' zegt hij en ik sta op voor ik en buiging maak van 90°. Ik verlaat de ruimte en ga mijn handtas pakken. Ik wandel naar de uitgang na ik een paar collega's gedag zeg.
Ik wandel naar buiten en opeens rent er een man voorbij mij en steelt mijn handtas. 'Yah!' roep ik en ga achter hem aan met mijn hakken nog steeds aan. Hij gaat een steegje in en herken het meteen. Ik zie dan andere mannen waar de dief naartoe gaat. 'Geef mijn handtas terug!' roep ik naar hun zonder enige angst. Ik sta in vechtpositie wanneer ze allemaal dichter komen. 'En wat gij alleen doen tegen ons 10? He meisie?' zegt 1 van hun. 'Zorgen dat jullie spijt zullen krijgen om van mij te stelen.' zeg ik badass. Met een snap van zijn vingers vallen ze mij aan.
Eind Y/n POV
Een man gooit zijn vuist naar haar toe en zonder moeite heeft ze die vermijden en een trap in zijn schenen gegeven. Maar met hoe meer mannen ze haar aanvallen, verminder de aanvallen die zij uitdeeld. Een van de mannen houd haar tegen de muur aan en Y/n striebbelt tegen om toch te proberen los te komen van zijn grip, maar zonder succes. 'Wat ben jij een harde.' zegt hij en Y/n spuugt dan in zijn gezicht. 'Dat kon je beter niet hebben gedaan, meisie.' zegt hij en doet zijn hand omhoog, klaar om haar te slaan. 'Behandel je zo vrouwen, heren?' zegt opeens een man met andere mannen bij de ingang van het steegje. Hun gezichten zijn niet zichtbaar door het licht dat vanachter de mannen komt, alsof het engelen zijn. De man voor
Y/n haalt dan een zakmes te voorschijnt en doet het bij haar hals. 'We kunnen dit op een makelijke manier oplossen zonder dat er gewonden moeten vallen, Dus laat haar los.' 'Oh en haar handtas terug geven.' zegt de grootste man na de 3de man aan de linker kant. Er is een korte stilte voor de mannen bij Y/n de andere aanvallen. 'Oke, jullie kiezen voor de moeilijke manier.' zegt 1 van de 7 en stretch zich. De 7 stappen naar voor en vechten zich door tot ze de 9 mannen verslagen, maar terwijl vlucht de man met Y/n naar achteren. 'Help!' roept ze en nog een groep mannen arriveren in het steegje dat "leider" heeft opgeroepen (Leider heeft Y/n vast). 'Pak ze.' zegt hij en de mannen vallen hun ook aan. Y/n ziet dan alle mannen op de grond liggen behalve de 7 redders die in verschillende kleuren hoodies zijn, hun kappen op en mondmaskers aan.Y/n voelt de leider trillen van de angst als de mannen dichter komen. Maar op een gegeven moment trilt hij zo hard als een aardbeving en doet hij het mes van de zakmes in haar zij. Haar ogen groeien en kijkt daarbij recht in de ogen van de man met de groene hoodie. Ze zakt door haar knieen en belandt op de grond na de man is gaan vluchten. 3 van de mannen gaat achter die leider aan en 1 van de overgbleven 4 belt de politie. Terwijl helpen de drie andere Y/n om bij bewust te blijven, maar Y/n ziet binnen een minuut al ales zwart worden.
Y/n POV
Ik wordt weer bij bewust en voel een sfeer dat ik niet kan beschrijven, mar het is een bekende sfeer. Mijn ogen gaan rustig opn en zie eerst wazige beelden tot ik personen zie. De personen draaien zich om als er 1 van de 7 iets eeft gezegd. 'Ze is wakker.'
"Jungkook? Jimin? RM? J-hope? Suga? Jin?........V?!" denk ik bij mijzelf en glimlach met tranen in mijn ogen. 'Gaat het met je?' vraagt "V". Ik knik alleen en de tranen blijven komen. 'Weet je et zeker?' zegt "Jin". 'Ja, ben gewoon een beetje emotioneel.' lieg ik een deel. 'Hier is je handtas.' zegt "J-hope" en geeft het. 'Je bent best wel een "harde tante".' zegt "Jimin" om te lachen. Ik glinmlach met die opmerking. 'Dank je wel, jullie hebben het ook niet slecht gedaan.' zeg en lach er zelf mee. 'Eindelijk een lach.' zegt "V". 'mag ik weten wie jullie zijn of wa jullie namen zijn?' 'Alleen als wij ook jou naam mogen weten?' zegt "Jungkook" en ik knik. 'Mijn naam is Y/n.' 'Dat is een prachtige naam, voor een prachtige vrouw.' flirt "Jimin". 'Wij zijn Jeon Jungkook, Park Jimin, Jung Hoseok, Min Yoongi, Kim Seokjin, Kim Taehyung en ik ben Kim Namjoon.' zegt Namjoon. 'Dat zijn ook prachtige namen.' zeg ik en glimlach erbij. Op dat moment komt er een dokter naar binnen. 'Dag Y/n, voel je je beter?' zegt de dokter achter zijn kipbord en doet het naar beneden. "Alex?" denkt ik bij mezelf en antwoordt normaal. 'Ja, vele beter.' zeg ik. 'Kan ik terug naar huis, dokter?' 'Ja, maar eerst moet je wonde terug ontsmet worden en verband worden.' zegt hij en ik dank hem. Hij gaat de kamer uit en de jongens zeggen ook hun gedag. Terwijl kijk ik het meeste naar Taehyung. Wanneer ze niet in de kamer meer zijn, kijk ik in mijn handtas of er iets uit zou zijn. Ik check dan mijn gsm en zie 7 nieuwe contacten in staan. Bij elk nummer staat er een bijnaam en heb bij de meeste al door wie het is behalve bij 1.
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...