Hoofdstuk 8 🌕

70 10 4
                                    

De dokter komt eraan gewandeld en zegt. 'Hey Y/n en Amy, hoe gaat het jullie?'

'Hey Alex, dat is lang geleden.'zegt Y/n. 'Dat kun je wel zeggen, dus wat is het probleem?' 'Y/N heeft een grote wonde op haar linker been.'zegt Amy. 'Volg mij maar even.'zegt Alex en ze wandelen naar een bureau voor een röntgenscan van haar been.

Als ze klaar zijn wachten Y/n en Amy in de wachtkamer en wachten ze tot het resultaat bekend is. Alex komt terug en brengt de twee naar zijn bureau en laat dan de resultaten zien met wat uitleg erbij. 'Dus je zien eigenlijk, dat het niks ernstig is, alleen wat blauwe plekken erop.' 'Dat is dan goed, dank je wel Alex.' 'Das geen probleem ik zal wel de kosten ervoor betalen, omdat ik vroeger te veel schulden bij jullie hadden.'zegt hij lachend. 'Dat was ik vergeten hahaha, tot later Alex.' 'Oh wacht, mag anders jullie telefoonnummers. Ik heb een nieuwe gsm,omdat mijn oude kapot is gegaan van het te veel vallen.'zegt hij en de meiden knikken. Ze geven hun nummers en gaan dan naar Y/n's huis. Als ze er zijn stapt Y/n en bedankt  Amy voor de rit. Ze draait naar het huis toe en ziet dan de voordeur open staan. Ze gaat er voorzichtig in en niet veel later ziet ze haar mama op de grond liggen. 'Mama!!!!'roept ze en loopt er naartoe. Ze pakt haar hoofd omhoog en legt het op haar schoot. Ze ziet alleen geen bloed op de grond liggen, maar vind op haar nek twee gaten in. Y/n denkt dan aan die ene vrouw van het steegje en gaat rustig weg van haar moeders lichaam. Ze rent naar boven en pakt haar bagages om bij Amy te gaan logeren. Ze gaat de politie of wat dan ook niet bellen, want ze zouden het toch niet geloven en haar dan gaan uitlachen.

Als ze gedaan heeft, gaat ze naar buiten en doet alle deuren nog eerst dicht voordat niemand binnen kan. Ze gaat naar een busstop en wacht daar op een bus om naar Amy te gaan.

Ze wacht al tot als het avond is en er komt nog steeds geen bus. Als ze rechtstaat stopt er een auto voor de busstop en gaat het venstertje open. 'Kom je bent hier niet veilig.'zegt de bestuurder, ze herkent hem en stapt erin. 'Wat gebeurt er allemaal, eerst het steegje, in mijn kamer en dan mijn moeder?' 'Dat zal Rapmonster wel uitleggen aan je, want ik doe de opdracht.'zegt de bestuurder en let terwijl op de weg. 'Mag ik dan misschien vragen wie jullie zijn? Want ik weet niet of ik jullie kan vertrouwen, doordat jullie vampieren zijn?'zegt ze en de auto wordt dan rustig aan de kant gezet. 'Hoe weet je dat we vampieren zijn?' 'Ik lees en kijk teveel series en boeken erover waarschijnlijk.'zegt Y/n. 'Ah oké, mijn naam is trouwens Jin.'zegt hij en rijdt weer verder. 'Aangenaam Jin, mijn naam is Y/n.'zegt ze en voor de rest van de rit is het muisstil. 'Waar gaan we eigenlijk naartoe?' 'Dat zul je wel zien, het is wel vele veiliger dan bij de busstop te wachten.'zegt hij en rijdt dan een bos in.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu