Hoofdstuk 50 🌕

15 2 3
                                    

'En wat zou dat zijn?' zegt ze verleiderlijk.

In het gebied van het huis waar Btob, BTS en Y/n kijk er een mysteriouze figuur naar hen. 'Die "Alex" heeft zijn opdracht niet goed uitgevoerd. Het is tijd dat Kai zich voorbereid en de bewaking zal moeten verdubbelen.' zegt Bloody Mary zacht als ze Y/n en de jongens ziet oefenen in de living. Ze gaat in het duister en verdwijnt.

Y/n stretcht als ze gaan lopen in het bos op een normaal tempo. 'Waar is V?' vraagt Y/n en kijkt nog is rond.

Terwijl in RM's bib:

'Waar is dat boek?' denkt V als hij in de lades zoekt naar een boek. RM komt de ruimte en ziet hem door de planken vol boeke te kijken. 'V? Wat doe je hier, we gaan zo vertrekken.' 'Ik ga niet me.' zegt hij en zoekt verder. 'Waarom?' 'Ik ga wat steun halen voor de ceremonie van De Bloed Maan en weet al wie kan helpen. Maar ik vindt het boek niet waar die kaart in steekt.' 'Ik zal je helpen, het enige boeken dat een kaart in steekt zijn deze. Kijk er maar rustig naar en ik zal de andere zeggen dat je het druk hebt.' 'Dank je, RM.' zegt V en zoekt in de boeken die RM op tafel heeft gezet.

'V gaat niet mee, hij is met iets druk bezig.' zegt RM als hij terug bij de rest is. 'Waarmee?' 'Geen idee, maar laten we je nu laten concentreren op het lot dat je onder ogen gaat komen.' antwoordt RM en ze vrlatenhet huis. Y/n kijkt even naar de richting waar RM uit kwam voor ze de andere achterna gaat.

Terwijl bij het kasteel:

'Hey meester.' zegt Bloody Mary sensueel als ze haar hoofd in zijn nek legt langs achter. 'Dag schoonheid. En? heb je nieuws?' 'Het is te zien dat die "Alex" zijn opdracht niet goed heeft gedaan en dat Y/n nu terug aan het trainen is.' zegt Bloody Mary. 'WAT! Leeft ze nog?!' zegt hij als hijkaad opstaat. 'Ja, dus is het tijd dat u ook gaat voorbereiden wat er zal komen.' zegt ze en gaat dichter naar hem. 'En mischien alles dubbel bewaken, zodat ze er niet in komen.' zegt ze nog en Kai draait zich naar haar toe. 'Jij weet altijd wat te doen om me beter te voelen, daarom ben jij mijn favoriet.' zegt hij en houdt haar nek vast voor hij haar gepasineerd zoent. Terwijl hoort Jennie alles en gaat naar de kerkers waar de rest van haar vriendinnen zijn. 'We moeten iets doen, alles gaat slecht aflopen door Bloody Mary en Kai.' 'Dat komt goed.' zegt de oude vrouw als ze glimlacht naar de meiden. 'Maar laten we voor nu denken hoe we hun ut de kerkers kunnen krijgen voor Amy wordt opgeoffert.' zegt Rosé en kijken elkaar aan. Amy kijkt vol angst van wat ze zeggen over de offer is van de brute ceremonie dat zal komen.

Bij V:

Na een kwartier heeft hij het boek gevonden en pakt de kaart eruit waar een route opstaat. 'Y/n, je bent niet iedereen kwijt van je familie.' zegt hij zacht. Hij pakt vlug de kaart mee en doet zijn jas aandoen voor hij op pad gaat.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu