'Y/n ben jij dat? Wat doe je hier zo laat? Kom mee naar binnen?'roept Amy vanaf haar deur en voor de tweede keer kijkt Y/n naar de richting waar ze is gevallen en gaat dan naar binnen.
'Y/n ontbijt is klaar!'roept Amy van beneden naar Y/n die in de gastenkamer slaapt. Ze wordt rustig wakker en ze denkt constant aan de gebeurtenissen van gisteren. Ze gaat dan naar beneden in haar pyjama en gaat aan tafel zitten. 'Je mag straks anders kleren van mij lenen, zodat je niet in je pyjama op straat moet.'zegt Amy. 'Dank je wel Amy, ik ben je zo dankbaar.' 'Y/n, jij hebt me geholpen over mijn liefdesproblemen. Dus dat is het minst wat ik kon doen.'zegt Amy en ze eten het ontbijt. 'Waarom was je eigenlijk gisteren op straat in je pyjama?' 'Eumh.....'komt alleen uit haar mond. 'Weet je wat, je hoef het niet te zeggen. Want anders zou je een trauma van al dat terugdenken krijgen.'zegt Amy met een lachje.
Ze gaan na het eten naar boven en Amy haalt een paar kleren voor Y/n om aan te doen. Terwijl kijkt ze naar Amy's familiefoto's waar ze met al haar broers op staat. Ze heeft Y/n ooit verteld dat ze allemaal plots verdwenen waren en nooit meer terug zijn gevonden. 'Hier dit kun je aandoen. Ik zal je vervoeren naar je huis zodat je niet te voet moet gaan of weer met de bus.'zegt Amy en geeft haar de kleren. Ze gaat naar de badkamer met de kleren en kleed haar aan.
Outfit:
Ze gaat als ze gedaan heeft naar beneden en ziet al Amy grijnzen. 'Wat?' 'Weet je wat ik moet meer jou omkleden, want soms kleed jij je aan als iemand van de jaren stilletjes.'zegt ze en Y/n facepalmt haar voorhoofd. 'Waarom zijn we weer beste vriendinnen?' 'Omdat het ons noodlot is, om met zo'n fantastisch vriendin te hebben.'zegt Amy terwijl ze een hairflip doet. 'Zullen we gaan, want ik denk dat mijn moeder ongerust zal zijn.'zegt ze en ze gaan allebei naar Amy's auto dat in de garage staat.
Auto:
Amy gaat aan het stuur zitten en Y/n in de passagiersstoel, maar wanneer ze Y/n benen ziet als ze haar rok een beetje omhoog doet om in de auto te gaan zitten. Ziet Amy de wonde. Als de deur van Y/n's kant dicht is, rijdt Amy de andere kant op richting het ziekenhuis. 'Waar gaan we naartoe, mijn huis is de andere kant op?' 'Je been moet behandeld worden. Dus rij ik naar het ziekenhuis voor het te laten verzorgen.'zegt Amy tijdens het rijden. 'Dat hoeft echt niet, ik heb het zelf al besmet en in een verband gestoken.'zegt Y/N, maar Amy luisterd niet en rijd gewoon verder tot ze bij het ziekenhuis zijn. Als ze er zijn trekt Amy haar mee naarbinnen en vragen of er een dokter vrij is dit uur. De dokter komt eraan gewandeld en zegt. 'Hey Y/n en Amy, hoe gaat het jullie?'
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...