'Euhm jongens, weet je zeker dat dit me gaat lukken.'zegt Y/n en kijkt omhoog.
'Tuurlijk, dit zit mee bij de skills die je moet leren dat in dit boek staat.'zegt RM terwijl jij in het Blood Moon boek kijkt. 'Oké dan als jij het zegt.'zegt Y/n en kijkt nog even naar de grote boom waar ze op elk moment moet gaan in klimmen. 'Maar hoe geraak ik erin?' 'Dat zou je zelf moeten ontdekken.'zegt RM en ze kijkt weer omhoog naar de boom. 'Kan er iemand het voordoen of moet ze het helemaal individueel leren?'vraagt V aan RM. 'Ik zal is kijken. Er staat ze moet leren haarzelf te verstoppen als ze in gevaar is, zodat niemand haar kan vinden. Een voorbeeld ervan is om in een boom te klimmen zo snel mogelijk. Ze mag ervoor kiezen om een begeleider met die ervaring te laten leren.'zegt RM en leest wat er in heg boek staat. 'Dus ik mag wel helpen?' 'Dat is geweldig, want ik denk als het ik het alleen moet doen dat ik niet verder zal geraken dan op met mijn kont te belanden.'zegt Y/n en iedereen begint te lachen. 'Oké dan, we zien jullie wel bij het kamp en V haar niet helemaal helpen naar boven. Als er gevaar is blijf dan in de boom.' 'Komt goed hyung en maak je geen zorgen, alles komt goed.'zegt hij en de jongens gaan richting hun kamp. 'Oké, hoe gaan we dit doen?'zegt Y/n na vele keren de boom in te geraken door de boom te knuffelen en haar benen rond de boom te doen. 'Spring is.'zegt V en Y/n kijkt hem raar aan. 'Vertrouw met spring. 'Oké, maar als er niks gebeurt ga ik je hoofd omdraaien.'zegt ze en begint dan te springen. Zonder dat ze het weet springt ze zo hoog als de eerste dikke tak van de boom. Ze gaat terug naar beneden en valt op haar kont. 'Dat was goed, maar leer je evenwicht te houden als je naar beneden komt.'zegt V en springt de boom in. Hij pakt een tak vast met zijn hand en trekt zich naar boven. 'Nu jij.' 'Oké.'zegt ze en springt zo hoog mogelijk. Ze heeft bijna een tak vast valt dan weer naar beneden. Ze houdt haar evenwicht en komt op haar voeten terecht. 'Je kunt het wel, iets harder springen en je hebt hem.'zegt hij aanmoedigend. Y/n staat dan weer klaar om te springen en deze keer harder. Ze springt hoog en pakt de tak vast, maar ze heeft het met 1 hand vast. 'V kan je me helpen, want ik denk dat ik nog niet sterk genoeg ben om me omhoog te trekken.'zegt ze en V houdt zijn hand naar haar. 'Pakt mijn hand.'zegt hij en Y/n probeert zijn hand te pakken. 'Het gaat niet.' 'schommel naar me toe dan kan je mijn hand wel pakken.' 'Oké, ik zal proberen.'zegt ze en begint met haar benen heen en weer te schommelen. Terwijl ze dat doe steekt ze haar hand uit naar V om de zijne te pakken.
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...