Hoofdstuk 31 🌕

58 6 2
                                    

'Is alles goed, Y/n?'vraagt Eukwang.

'Ik weet het niet meer.'zegt ze en iedereen gaat dichter dan dat ze al waren naar haar toe. 'Y/n je kan ons alles vertellen.'zegt J-hope tegen haar met zijn hand op haar schouder. Ze beweegt even niet, maar tilt daarna haar hoofd zachtjes omhoog. 'Weten jullie misschien waarom ik er zo uit zie?'zegt ze en de jongens zien iets ongewoons aan haar, de puntjes van haar haar is een stuk in rood veranderd.

Bij Jennie:
Ze wandelt door de gangen met een klipbord in haar handen. Ze kijkt en checkt alles aan wat er al klaar is voor de Blood Moon ritueel. Maar uit het niets wordt ze gegrepen en in een kamer in gesleurt. Ze wordt vervolgens tegen een muur vastgehouden en ze heeft haar klipbord laten vallen terwijl. 'Wat zou ik zonder jou moeten doen?'zegt Kai die met beide armen haar vast zet. 'Helemaal niets, want later ben je wolvenvoer als je hier blijft.'zegt ze en hij kijkt vol verbazing wat van haar lippen komen. Maar voor ze verder kon praten, drukt hij zijn lippen op die van haar. Ze kust haar terug en doet haar armen rond zijn nek om de kus te verdiepen. Jennie duwt dan weg en kijkt dan in zijn verwarde ogen. 'Waarom stop je me?' 'Is het geen beter idee om er even van tussen uit deze situatie te gaan, ergens anders naartoe.'zegt ze op een spelende toon en grijnst lichtjes.

Bij bts, btob en Y/n:
RM kijkt in zijn boek of hij iets kon zien over die veranderingen, maar vindt niks erover. 'Y/n, ik vindt niks van deze veranderingen erover in mijn boeken die ik heb, ik denken dat het in een van mijn boeken thuis nog is in de bibliotheek ervan.'zegt hij wanneer hij terug bij Y/n is die zit te panikeren tot over haar oren.

Haar haren:

'Laten we dan maar ernaartoe gaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Laten we dan maar ernaartoe gaan.'zegt ze en staat snel op, maar wordt tegen gehouden. 'Het is te gevaarlijk voor jou.'zegt RapM wat. 'Maar...' 'niks te maar'en, je blijft hier voor je training. Jimin, V, Euknwang, Ilhoon en Sungjae volg mij.'zegt hij en Ilhoon, Sungjae, Eukwang, Jimin en V volgen hem. V kijkt even naar achter en gaat dan weer RM volgen. Y/n staat dan recht en gaat mee met de jongens om te gaan trainen. Ze komen aan bij de gym en maken zich klaar om te trainen met Jungkook.

Terwijl bij de andere:
Ze sluipen hun huis in en wandelen naar de bibliotheek achterin het huis. Het is er abnormaal stil en ze horen soms wat kraken rond hun. Bij elk geluid focussen ze erop, maar stappen daarna weer verder. Ze komen aan bij hun bibliotheek en zoeken in elke verdieping en elke plank, maar worden terwijl in het oog gehouden in de schaduw. Ilhoon voelt dan een starende blik en kijkt rond of hij iets ziet. Hij ziet dan een paar rode ogen in het donkerste deel van de bibliotheek verschijnen.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu