'Ja, alleen wat duizelig.' zegt ze diep in zijn ogen.
'En ik kan je niet meer missen.' zegt ze en V duwt haar naar hem voor hun lippen verenigen. Iedereen staat er in "Awwwe". 'Drink dit maar.' zegt Sungjae die met een glas water in zijn hand heeft. Ze verbreken de kus en Y/n pakt het glas aan. 'Dank je, Sungjae.' zegt ze en neem een slok van het glas.
'Jongens, ik ben nog moe. Kan het kwaad als ik vandaag rust neem van de training voor een dag?' vraagt ze. 'Dat is goed, we hebben toch nog vijf dagen voordat het ritueel start.' zegt RM en V pakt Y/n op. 'Dank je, jongens.' zegt ze dankbaar en houdt het glas goed vast voor hij haar naar boven draagt.
De jongens zijn opgelucht dat ze weer kan ademen en Jimin is even in zijn eigen wereld wanneer hij terug denkt.
korte flashback:
'Alex...shoker...' komt er uit haar mond. Voor dat ze nog iets vragen, komt Y/n van het tafel af en loopt ze in gewone snelheid de trap op.
Heden:
'Alex...?' fluisterd Jimin en over zijn kin wrijft. Opeens gaat hij richting de deur en pakt zijn jas van de kapstok. 'Jimin-si wat ga je doen?'vraagt Jungkook die om de hoek kijkt hoe dat Jimin zijn jas aandoet. 'Ik ga terug naar de plek waar we Y/n hebben gevonden, ik wil even iets checken.' 'Moet ik anders mee gaan?' 'Nee, blijf jij maar hier. Als ze vragen waar ik ben zeg dan dat ik ben gaan trainen.' zegt Jimin en Jungkook knikt. Jimin verlaat het huis na hij zijn schoenen aandoet en richting de plek gaat.
Y/n POV
Beide liggen we op mijn bed tegen elkaar aan (Boven foto).
'Ik heb je zo gemist.' fluistert V in mijn oor. Mijn wangen worden warm en ik kruip dichter aan bij hem. 'Ik miste jou ook, mijn tijgertje.' 'Waarom "tijgertje"?' zegt hij terwijl zijn lippen pruilt. 'Ik kan moeilijk "tijger" zeggen.' 'Waarom niet, ik ben net zo gevaarlijk als één.' zegt V op een zwoele manier en komt erbij dichternaar mij toe. 'Moet ik dan oppassen voor de tijger?' zeg ik het laatste op een sensuele manier en bijt op mijn lip.Einde Y/n POV
Volgende dag:
Y/n wordt rustig aan wakker en ziet dat V nog steeds slaapt. Ze staart naar hoe schattig als hij slaapt en wordt dan betrapt als zijn ogen opengaan. 'Goeie morgend, beautiful.' 'Goeie morgend, handsome.' zegt ze terug en geeft hem een zoen op zijn lippen. 'Kom ik moet gaan trainen.' zegt ze en stapt uit bed. Y/n doet sport outfit aan en gaat kijken of V nog in bed ligt. Ze ziet hem vooruit staren en gaat voorzichtig naartoe. 'Gaat het, schat?' zegt ze en doet haar hand op zijn schouder, terwijl ze zich neerzet op de rand van het bed. 'Ja hoor, ga jij maar alvast ontbijten.' zegt hij en neem haar hand om daarop en kus te geven.
Update:
Op het einde van het boek komt er een deel waar je zelf vragen kunt stellen aan de personages van het boek!XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...