De rest volgt de menigte naar midden van het kasteel waar alles gaat afspelen in de grote zaal.
Btob, Lisa en Jennie zetten zich aan de zijkanten en hebben BTS, de vader en Y/n in zicht.
Elke vampier geeft hun aandacht aan het podium met een grote muurschildering van en Bloed Maan. Uit het niets komt Kai op het podium gepoeft met Bloody Mary naast hem. 'Welkom iedereen op deze speciale avond. Maar ook welkom voor Y/n die hier is als special guest.' zegt hij en iedereen kijkt rond. De jongens en Y/n, Lisa en Jennie doen ook alsof ze rondkijken. 'Laten we nu verder gaan met de ceremonie die al eeuwen lang een traditie is bij een Bloed Maan.' gaat Kai verder en knipt in zijn vingers. Het dak opent zich vanzelf.Bij Jisoo en Rosé:
We komen aan bij de kerkers en zien een paar bewakers ervoor staan. Ze gaan er toch op af en zien Amy net meer in de cel. 'Waarom zijn jullie nog niet boven, Jennie wouden jullie spreken.' zegt Rosé en de bewakers twijelde even. 'Geen zorgen, wij zullen op die oude tang letten.' zegt Jisoo en de bewakers vertrekken naar boven.
'En nu nog wachten op Lisa met de sleutels van de bewakers.' zegt ze en de twee wachten tegn de cel aan.'Mevrouw Jennie, u wou ons spreken?'zegt 1 van de bewakers en Jennie geefde teken om ze te volgen. Terwijl doet ze ook teken aan een paar leden van btob en Lisa om te volgen. 'Oke. Hebben jullie zwaarden?' vraagt ze en ze tonen hun zwaarden. Uit het niets komt Minhyuk en Shin en meppen de bewakers bewusteloos. Jennie pakt vlug de zwaarden af voor ze op de grond vallen, zodat niemand zwaarden zou horen vallen. Lisa pakt vlug de kerker sleutels en wandelt naar de kerkers. Terwijl helpen de jongens Jennie om de bewakers in een kast te stoppen en de deur op slot te doen.
Lisa wordt ineens opgehouden door Bloody Mary die uit de shadow komt. 'En wat denk jij wat jij doet?' 'Ik ga naar het...toilet. Ja sorry was effe vergeten hoe at heten.' zegt Lisa als excuus en wandelt gewoon door.
Bij het ritueel:
'We hebben ook altijd een slachtoffer of offer nodig om de traditie voort te zetten. Dus hier is Amy het offer.' zegt Kai en een luik wordt geopend in het midden van het podium. Amy wordt naar boven gehaalt in een machine waar ze vast zit met haar handen. Ze heeft een lange bloedrode zeemeermin jurk aan en daarbij lange rode oorbellen als bloed druppels en haar haren in een lange staart over haar schouder.
'Amy.' zegt Y/n zacht. V die naast haar staat pakt haar hand vast. 'We zullen haar veilig brengen, maar laat ons concentreren, oké?' zegt V zacht en ze knikt rustig. 'Ja.' zegt ze en knijpt harder in zijn hand.
Lisa is eindelijk aan de kerkers en ziet Jisoo en Rosé nog tegen de cel leunen en praten met de voorspelster. 'Sorry dat ik u een "oude tang"heb genoemd.' zegt Jisoo verontschuldigend. 'Dat geeft niet kind.' 'Zoeken jullie dit?' zegt Lisa en laat de sletels zien. De meiden glimlachen en doen de cel open. Terwijl ze de voorspeller zien opstaan, valt ze op grond en houdt haar hoofd vast. 'Laten we vlug mijn kleindochter helpen.' zegt ze en de meiden helpen haar op.
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...