'Waarom weet jij altijd zoveel van of het goed gaat of niet?' vraagt Subang en iedereen kijkt Suga aan.
Suga kijkt met neutrale uitdrukking en RM komt dan op het moment binnen. 'Het tegengif is een soort plant dat eruit ziet als deze.' zegt hij en laat de prent in het boek zien.
Prent:
'Ik denk dat ik zo'n bloem gezien heb in Y/n's kamer toen we daar waren om haar te beschermen.' zegt J-hope en V springt op. 'Laten we ernaar toe gaan en het halen.'zegt hij en staat op het punt om de kamer te verlaten. 'V, je gaat niet alleen. Jimin, J-hope, gaan jullie met hem mee en zie dat het niet onderweg verloren gaat of zie dat jullie geen domme dingens doen.' zegt RM en de twee knikken voor ze met V naar boven gaan en naar het huis gaan.
Ze vliegen als vleermuizen tot de rand van het bos en gaan daarna met de bus verder naar het huis. Wanneer ze aankomen zien ze de gordijnen dicht.
'Waarom zou de gordijnen dicht zijn?' vraagt J-hope. 'Dat heeft Y/n gedaan.' antwoordt V. Ze wandelen langs het huis en zien dat er een raam op de tweede verdieping op een kiertje staat. 'Laten we langs die klimop omhoog.' zegt Jimin en ze gaan 1 voor 1 naar boven. V was als eerst en doet het raam verder open. Hij kijkt naar links en rechts voor hij erin stapt en J-hope en Jimin helpt. V gaat direct naar Y/n's kamer en staart rond de kamer, tewijl hij aan haar denkt.Terwijl V in haar kamer is, ruikt Jimin een bekende geur van beneden. 'J-hope ga jij maar naar V, ik ga even iets uitchecken.'zegt hij en gaat rustig naar beneden. Hij volgt zijn neus en komt in de keuken te recht. Hij ziet het lihaam van Y/n's moeder dat vol zit met insecten en beestjes. Hij gaat dichter en houdt zijn ander zintuig onder controle.
Terwijl boven:
V kijkt naar het bed waar ze voor de eerste keer plezier hadden met de popcorn.
(In Hoofdstuk 6 🌕)
Totdat de slechte vampieren haar pakte en uit het raam vlogen en ook het moment waar hij haar redde van de val en ze niet werdt omver gereden door een vrachtwagen. De herinneringen worden verstoord door een hand dat op zijn schouder gelegt wordt. Met tranende ogen draait hij zijn gezicht om en ziet J-hope naar hem kijken. 'Laten we die bloem vinden en veilg teruggaan zodat we haar kunnen redden.' zegt hij om hem gerust te stellen en V knikt. Hij veegt zijn tranen weg en zien de bloem wat verwelken. 'Oh nee, laten we het vlug water geven en de hele pot meenemen.' zegt J-hope. J-hope gaat snel iets zoeken waar ze de plant in kunnen stoppen, terwijl V het water geeft en nog rond kijkt naar foto's dat aan de muur hangen. Hij stopt dan aan een foto en kijkt dichter om de personen erin te zien.XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampiriY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...