Maar wordt dan gegooit tegen de muur en de mes valt op de grond.
Jennie kijkt wat er gebeurt en wordt dan ook de licht ingegooid. Y/n staat er vol ongeloof ernaar te kijken en weet niet wat er allemaal gebeurt. Het werd pas duidelijk als V zijn onzichtbaarheid uitschakelde. 'V.'zegt Y/n en rent naar hem toe. 'Hoe ben je hier gekomen, ik zag dat je werdt tegen gehouden?' 'Dat is een geheim, maar laten we hier weg komen.'zegt hij en houdt haar hand vast. Ze rennen de gangen door en V gebruikt zijn kracht om onzichtbaar te worden. Ze worden allebei onzichtbaar en gaan langs de bewakers. Ze rennen dan naar de jongens, maar worden eerst weer zichtbaar in een andere ruimte om het geheim te houden. Ze wandelen er weg en gaan richting de uitgang om hun jassen. Voordat Y/n weg gaat, gaat ze naar Amy om te zeggen dat ze haar nog komt halen en ze alles zou uitleggen.
Onderweg rennen ze zo snel mogelijk weg en gaan ze vlug naar huis om hun spullen te pakken. 'Pak al jullie spullen, zodat we hier weg kunnen en dat ze ons niet volgen.'zegt RapM en iedereen pakken al hun bezittingen en volgen daarna Y/n om naar de wolvenroedel te gaan. Terwijl ze rennen zien ze aan de zijkanten ook andere vampieren rennen, die waarschijnlijk hij lijkt zijn gestuurd door Kai. 'Y/n kijk uit!!!'roept J-hope als hij een vampier naar haar ziet rennen. Y/n schrikt ervan en rent zo snel ze kan ergens random. Wat ze niet wist is dat ze naar een klif loopt en dat de jongens naar haar roepen om niet die kant op te gaan. Ze loopt verder en verder van hun weg en ziet meer vampieren naast haar rennen. Ze loopt zo hard ze kan zonder te stoppen. Maar wanneer ze de afgrond zag raapte ze al haar moed op en springt ervan af. Ze probeerde dan in een vleermuis te veranderen maar dacht ineens dat ze het nog niet kan en in paniek raakt. Ze raakt het water aan en gaat dieper en dieper. De anderen die acher haar aan zitten stopte net op tijd en keken hoe ze het water in belandt en gaan direct weg. BTS stopt dan ook op tijd en kijken of ze een spoor van haar zien. Ze veranderen zelf in vleermuizen en vliegen naar het oppervlakte van het water, maar voor het konden doen. Springt er iemand van de klif en gaat als een speer het water in. Hij zwemt dieper en dieper om Y/n te vinden maar vindt haar pas na een minuut of drie. Hij zwemt ernaar toe en grijpt haar bij haar zij vast. Hij zwemt naar het oppervlakte met haar naar het dichtstbijzijnde land. De jongens die veranderd zijn in vleermuizen en de situatie in het oog houden vliegen dan naar hun toe als ze het strand bereiken, waar hij haar neerlegt en luistert of haar hart nog klopt. De jongens staan rond hun maar voor ze iets doen zien gebeurde iets.
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...