Hoofdstuk 25 🌕

61 6 11
                                    

Kai grijnst alleen en de vrouw wist al wat er is gebeurt.

Bij Y/n, BTS en Btob:

Ze zijn aangekomen bij het kamp/verblijfplaats waar btob zit. De eerste die iets merkte was Eunkwang die gehaast naar Y/n rent en soms struikelt. 'Y/n!!'roept hij en grijpt haar dan in zijn armen, waardoor V nog meer jaloers wordt. Jungkook heeft het onderweg tegen Jimin en Jhope gezegt en ze lachen met de situatie zonder enig geluid te maken. De andere jongens glaren naar hun waardoor ze erna gaan stoppen en zich gaan installeren in hun verblijfkamers. BTS bijeen en natuurlijk Y/n apart van iedereen. Ze gaan dan samen eten en gaan daarna slapen.
In de midden van de nacht begint Y/n heen en weer te rollen door wat ze droomt.

Droom/nachtmerrie:
Y/n wandelt met een zwaard in haar hand door een lege zaal waar er gevochten is. Ze kijkt rond en ziet dan bekende gezichten waar ze tranen van in de ogen krijgt en dat zijn: Jungkook, Jimin, Namjoon, Suga, J-hope, Jin en Amy. Ze kijkt nog rond maar vind de laatste persoon niet. Ze ziet daarna een arm onder een rotsblok vandaan en gaat zien wie het is. Met 1 hand gooit ze het rotsblok weg en ziet ze V liggen. Ze huilt harder en hoort dan iemand gemeen lachen. 'Had je maar niet je vrienden gered, dan zou dit niet gebeurt zijn.'zegt de stem en lacht nog harder. Het gelach vervaagt en Y/n opeens zit ze in een donkere grot. Ze ziet bloeddruppels voor haar op de grond vallen en ze kijkt dan omhoog om een vreselijk monster te zien. Het kijkt recht in haar ogen en valt binnen een paar seconden al aan waarop ze heel hard schreeuwt.

Ze schrikt wakker en hoort de stem weer woorden zeggen. 'Je had je vrienden beter niet gered dan zou het niet gebeurd zijn hahahahahahaha.' Ze pakt haar hoofd vast en begint hard te schreeuwen om het weg te houden, maar het bleef maar komen en dan gaat het gelach maar harder en harder in haar oren. Zonder dat ze iets wist staan de jongens er bezorgd naar te kijken hoe ze haar hoofd vast heeft en schreeuwt. Eunkwang wilt als eerste naar haar toe, maar V is eerder gegaan. Hij pakt haar vast in zijn armen en wrijft over haar rug. 'Het komt wel goed.'zegt hij om haar gerust te stellen.

Terwijl bij de deur:

Terwijl bij de deur:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De rest kijken hun raar aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De rest kijken hun raar aan. 'Jongens nu niet oké!'zegt Jin tegen hun en gaat ook naar Y/n. 'Oké, mama.'zeggen de drie en maken zich terug bezorgd maar ook heel nieuwsgierig.

De jongens van Btob en de rest van BTS gaan dan ook naar hun toe en Sungjae gaat ook naast haar zitten. 'Wat is er gebeurt Y/n?'vraagt hij op een zachte toon. 'I-ik-ik w-we-weet het n-niet go-goed me-meer.'stottert ze en weent verder in haar handen. De jongens kijken elkaar aan en dan geven ze haar een groepsknuffel. 'Het komt allemaal goed, Y/n. Ga nu maar terug verder slapen, we zullen op de wacht staan.'zegt RapM.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu