'Wat heb je tegen Kai gezegd?'zegt hij met een serieuze stem.
'Dat Y/n mijn vriendin is, zodat ze niet meer achter haar aan gaat.'zegt V en kijkt nog serieuzer naar V. 'Als dat werk dan heb je een goede prestatie gedaan. Maar blijf dan bij haar en verlaat haar niet, zolang ze haar lot moet bereiken. Oké?'zegt hij en ze gaan verder naar hun tafel. V gaat naast Y/n zitten en opeens horen ze ook een geklink van een glas. 'Mag ik even jullie aandacht. Ik verwelkom jullie allemaal op deze viering van de 50 dagen die er nog moeten komen voor de Bloed Maan.' 'Bloed Maan, waarom komt dat mij bekent voor?'zegt Y/n ertussendoor zacht, zodat alleen BTS het hoort. 'We hebben daarvoor een vrijwilliger gevonden die haarzelf wilt offeren voor ons. Zeg gedag tegen Amy!'zegt Kai en Y/n kijkt al met grote ogen als ze zoals iedereen naar een meisje met een jurk en een masker dat de zaal binnenkomt. De deuren gaan open en iemand met een grote zwarte jurk komt binnen.
Amy:
Wanneer Y/n en Amy elkaar in de ogen kijken, ziet ze verdriet in haar ogen en wilt naar haar toelopen. Maar de hand van V houdt het tegen om naar haar toe te gaan. 'Niet doen, misschien is het een valstrik.'zegt hij en Y/n knikt. Ze kijken weer naar wat er gebeurt en zien dat Kai nog iets te zeggen heeft. 'En ik wil jullie laten leren kennen aan een nieuwkomer Sahiong die bij BTS zit aan tafel.'zegt Kai en Y/n glimlacht naar iedereen. 'En laten we nu genieten van deze viering.'zegt hij er nog bij en iedereen doet weer wat hij wilt doet hun eigen ding. Terwijl staart Kai nog steeds naar Y/n die met de jongens in een gesprek zit. 'Y/n waarom was de Bloed Maan zo bekend in je oren?'vraagt Suga. 'Geen idee, ik denkt dat ik er 1 in mijn dromen heb gezien lang geleden toen ik nog klein was.'zegt ze en dan uit het niets komt Kai bij BTS. 'Sorry maar mag ik SaHiong even lenen voor deze dans?' 'Nee, want ik ging al met haar dansen.'zegt V en trekt haar mee, waardoor Kai naar hem kijkt. 'Wat heeft hij nu weer?' 'Niks, zo zijn tortelduifjes nu eenmaal toch?'zegt RM en lacht er daarna mee na hij een signaal gaf om de jongens mee te laten lachen. 'Ja dat kan je wel zeggen.'zegt hij en verlaat de tafel. Terwijl legt RM de situatie uit aan de rest.
Op de dansvloer:
'Kan je me nu uitleggen wat je van plan bent?'fluistert ze naast zijn oor terwijl ze aan het walsen zijn en V haar dicht bij hem heeft getrekt. 'Kan je alsjeblieft doen alsof we samen zijn, zo ben je veiliger en kan ik je beter in het oog houden.'fluistert hij terug en Y/n wordt rood van zijn woorden. 'Oké, maar als we hier levend uitkomen... ga ik je vermoorden als je me ongewenst aanraakt.'dreigt ze en V zijn gezicht wordt witter dan dat het al is.XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...