Ze knikt en spanning stijgt in ruimte.
Opeens zwaait Kai met zijn zwaard en iedereen valt aan. Y/n blokt zijn aanval en ziet Btob ook meedoen als wolven. Ze springen en bijten hun hoofdsen eraf
Y/n POV
Ik slaag toe en val hem ook aan. Onze zwaarden blijven tegen elkaar klinken tot hij en snee maakt in mijn rechter been. Ik bijt op mjin tanden en sta weer stabiel. 'Laten we eerlijker doen en vechten met onze handen.' zegt hij en gooit zijn zwaard weg. Ik verstrouw niet zo, maar laat mijn zwaard verdwijnen. Hij komt snel aan met zijn vuisten en kan ze gemakkelijk vermijden. Ik draai me terwijl en strek mijn been uit, zodat ik hem tekkel en hij op de grond ligt. Hij spring weer op als een ninja en ik sta weer klaar. Ik zie zijn neus al bloeden van zijn val en ik grijns erom. Hij kijkt woedend en komt met zijn rechter vuist, maar gooit zijn linker vuist recht in mijn maag. Ik voel iets warms uit mijn mond komen en veeg het met mijn hand weg. 'Je weet toch dat meisjes slagen onmannelijk is he.' 'Jij bent geen meisje, jij bent gewoon op mijn zenuwen aan het werken.' zegt hij en we draaien rond zoals in een boks ring. Ik zie terwijl Lisa en Jisoo, Amy bevrijden, maar met bewakers die de meiden gemakkelijk tot moes slagen. Ze pakken ook het kristal en doen het in een zak, zodat er geen bloed meer op kan.
De jongens zie ik elke vampier vermoorden die naar hun komt en een oude vrouw die als darth vader mensen optilt en op de grond en muur gooit.
Zonder het door te hebben pakt Kai me vast vanachter en met zijn arm rond mijn hals. 'Ik kan een deal met je maken. Als je opgeeft en me mijn kracht laat krijgen, kunnen we samen over de wereld heersen en ben je mijn vrouw. Wat zeg je ervan?' 'Nooit van je nuttig leven.' zeg ik bijna stikkend. 'Je wil toch niet je vriendje in gevaar brengen of wel.' dreigt hij en ik kijk V aan. In en second kijkt hij ook in mijn ogen en gaat er een traan over mijn wang. V stormt naar mijn richting toe, maar bewakers houden hem tegen. Ik wordt nu ook woedend en probeer hem met al mijn kracht van de grond te tillen. Ik gooi hem dan over mij en hij belandt plat met zijn rug op de grond. Ik kom al snel op adem en laat mijn zwaard weer verschijnen. Ik richt het op Kai zijn nek, maar hij lacht alleen maar. 'Dit is niet het einde, uitverkorene.' zegt hij en ik sta op het punt om hem aan te vallen
Maar mijn aanval werdt geblokeerd door Bloody Mary die Kai's zwaard vast heeft. 'Had ik je maar vroeger gedood.' 'Waarom deed je het da niet he?'zeg ik luid, terwijl de zwaarden weer elkaar harde tikken geven. 'Omdat iets vele intressanter heb gehoord, toen je nog zo zacht zat te slapen en terwijl zat te praten in je droom.' zegt ze. 'En het dat dan?' ze ik op een neutrale toon. Onze zwaarden krijgen elkaar en we kijken elkaar in elkaars ogen. 'Je toekomstige dode vriendje.' zegt Bloody Mary en nu kan ik me niks meer schelen dan haar lach te zien verdwijnen in haar bloed. De spanning begint weer te stijgen als ik een tweede zwaard in mijn linkerhand verschijnt.
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampirgeschichtenY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...