Hoofdstuk 51 🌕

10 1 6
                                    

Hij pakt vlug de kaart mee en doet zijn jas aandoen voor hij op pad gaat.

4 dagen later

Y/n heeft binnen de 4 dagen haar uiterste best gedaan en ook terwijl haar zorgen gemaakt over V die nog steeds niks van zich heeft gehoord. Elke avond ligt ze alleen in haar bed en mist ze zijn knuffels en kusjes. De jongens checken bij haar voor haar kamerdeur.

Kai heeft in de drie dagen ook getraind met zijn beste vechters. De meiden van Blackpink hebben een plan van hoe ze Amy en de oude vrouw/ heks.

Waneer de jongens en Y/n in de trainingsruimte trainen. Ze zweet als een otter en gaat boven haar verfrissen met een fris drankje. Ze gaat de keuken binnen en pakt een glas. Ze gaat naar de koelkast en haalt er een bus fruitsap uit. Y/n giet wat sap in haar glas en zet de bus terug in de koelkast. Maar terwijl ze haar glas opheft en een slok neemt ziet ze terwijl twee mannen richting het huis wandelen. Wanneer ze ziet wie het is, laat ze per ongeluk het glas vallen en loopt ze naar hem met tranen in haar ogen.

V opent zijn armen en Y/n omhelst hem. 'Waar was je?!' zegt ze en slaagt zijn wang. 'Weet je niet hoe ongerust ik was!' roep ze en knuffelt hem weer. Hij wrijft over haar hoofd en kijkt de jongens die net naar buiten komen. 'Ik weet het, maar ik heb het gedaan voor jou.' fluisterd hij in haar oor.
'Y/n?' zegt de man en ze kijkt hem aan. 'Ja?' 'Ik heb je heel mijn leven naar je gezocht en ik was bijna aan het opgeven tot V naar mij kwam en mij overtuigt om hem te volgen. En nu heb ik je eindelijk gevonden.' legt hij allemaal uit en ze weet dan weer wie het is. 'Vader?' zegt ze met tranen en knuffelt hem als hij zijn armen open doet. 'Dank je wel, schat.' zegt ze en kust V na de vader-dochter knuffel. 'Alles voor jou, My Queen.' zegt hij en ze gaan allemaal naar binnen.

Ze verwelkomen de vader van Y/n en beslissen om die nacht allemaal beneden te slapen. Jin maakt avondeten en Y/n's vader luisterd naar alles wat Y/n heeft meegemaakt van het begin. 'Wow, gelukkig bn je nu gelukkig en leef je met fantastische mensen rond je.' 'Ja maar het is nog te zien of ik mijn lot nog kan vervullen en Amy kan bevrijden.' zegt ze zenuwachtig. 'Dat gaat je zeker gaat lukken,Y/n.' zegt Suga uit het niets en iedereen kijkt hem weer aan. 'Waarom weet jij altijd zeker wat er kan gebeuren?' zegt Minhyuk. 'Omdat mijn gave is dat ik de toekomst kan zien. Maar ik kan de toekomst niet controleren.' 'maar kan je het wel zeggen?' vraagt Shin. 'Nee, men moet de toekomst zelf onder ogen zien en niet oppassen van wat er gaat gebeuren. Want anders kan het erger aflopen dan geplant.' legt Suga uit en iedereen snapt het dan. 'Laten we morgenvroeg beginnen met het plannen van de "aanval" en de kleren aan doen, zodat we kunnen zien dat we niet herkent kunnen worden.' zegt RM. 'Eten is klaar.' roept Jin uit de uitruimte en iedereen wandelt ernaar toe.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu