'Is het zo laat.' 'Voor wat?' 'Voor mijn date.' 'Een date?'
'En jij vertelt mij niks erover.'zegt Y/n en doet alsof ze teleurgesteld is. 'Ja dat heb je jezelf aangedaan, jij bent degene die haar gsm dood had.'zegt ze en zegt daarna gedag tegen hun. Ze vertrekt zwaaiend weg en de jongens met Y/n gaan iets eten in een eetcafé.
Jennie staat op een afstand in mensenvorm met een donkere paraplu (waar geen licht door kan). Staart ze daar en denk alleen aan de persoon waar ze stonden mee te praten en de conversatie waar ze het over hadden. En met de gedachte grijnst ze en wandeld terug naar een stuk bos om daar in een vleermuis te veranderen en terug naar Kai te vliegen.
'Dus vertel ons is iets over jezelf?'zegt Jin. 'Wat valt er te vertellen.' 'Vertel ons wie er terstraks was?' 'Dat is mijn Beste vriendin, Amy. Ze is bij mijn zij al sinds de kleuterklas. Dus zijn wij eigenlijk samen opgegroeid met elkaar.'zegt Y/N en zit bijna te dagdromen. 'Ik zou niks zijn zonder haar, ze is precies mijn tweede moeder die ik nu het hardste nodig heb rond mij.'zegt ze en laat de jongens verward kijken. 'Hoe bedoel dat je haar het hardst nodig hebt?'vraagt Jin. 'Toen ik thuis kwam na de ontvoering en enzovoort. Zag ik mijn moeder op de grond liggen, ze beweegde geen spier en als ik dichter kwam zag ik twee gaten in haar nek en haar huid was witter dan een vampier.'zegt ze met tranen en strompelt in haar woorden. 'We zullen ervoor zorgen dat jou niks zal overkomen en dat we het zullen onderzoeken wie het zou hebben gedaan.'zeggen de jongens en ze krijgt weer een glimlach op haar snoet. 'Ik ben zo blij dat ik jullie heb leren kennen.'zegt Y/n en laat een glimlach zien. 'Wij zijn ook blij om jou te leren kennen en wie weet, misschien als we dood gaan dat we elkaar terug opnieuw zien.'zegt Suga. 'Wat bedoel je daarmee?' 'Dat zal je wel zien.'antwoordt hij op Y/n en drinkt van zijn koffie.
'Hey Kai schattie.'zegt Jennie die aankomt in de vampierlandhuis. 'Ik hoop voor jou dat je goed nieuws hebt.'zegt hij serieus en staart haar aan. 'Tuurlijk heb ik goed nieuws. Ik heb een manier gevonden om Y/n naar ons te lokken. Maar daarvoor moet je ook iets doen.'zegt Jennie en Kai leunt naar voor om meer van haar plan te horen.
Even later gaan ze weer naar huis, maar voelen de jongens dat er iets niet klopt. Ze gaan naar binnen en laat Jungkook en V bij Y/n blijven. 'Laat je zien voor we je hoofd draaien en we je dan gaan voorschotelen aan dieren.'zegt Suga en dan verschijnt er een vampier voor hun met een envelop in zijn hand. 'Wat wil je van ons?' 'De vampierleider nodigd jullie allemaal uit voor een bal.'zegt de onbekende vampier en geeft de envelop aan RapM en veranderd in een vleermuis en vliegt er vandoor. 'Wat zit erin?'vraagt Y/n die net naar binnen komt.
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampiroY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...