Hoofdstuk 55 🌕

11 2 2
                                    

'Laten we vlug mijn kleindochter helpen.' zegt ze en de meiden helpen haar op.

In de zaal:
Blood Mary gaat rustig op het podium en fluisterd iets in zijn oor. 'Wat doet zij?' zegt RM alleen dat de jongens en Y/n het horen. 'Ik wist dat er iets mis aan haar was.' zegt V zacht en Y/n kijkt hem aan. 'Hoe bedoel je?' 'Wel toen jij  vroeger ging slapen dan de rest, was Bloody Mary ook nergens te zien. Dus we zijn bij je gaan kijken en ik zag je slapen, maar het voelde of er in de kamer was. De enige die toen door wat dan ook te gaan was Bloody Mary.' legt hij allemaal uit. 'Waarom zou ze dan niks hebben gedaan?' vraagt ze, maar RM zegt om hun voorbereiden. 'Bereid jullie voor, ik heb het gevoel dat het niet lang zal duren voordat het gevecht gaat losbreken.'

'Is Y/n u kleindochter?' 'Ja, maar laten we nu opschieten. Ik wil haar helpen en haar lot laten vervullen.' zegt ze en allemaal rennen ze de trappen op. 'Wacht doet u deze aan, zodat niemand u kan herkennen of weet dat u eruit bent.' zegt Lisa en geeft haar cape aan haar.

Bloody Mary gaat weer van het poduim en praat tegen een kolonel van de bewaking. Ze gaat een gang in en zien haar niet meer.
Terwijl kijkt Kai in het publiek en oog in oog staat met Y/n. Hij grijnst en gaat naar Amy met een mes. 'Alleen een druppel van  puur mensenbloed, zal het bloed kristal laten gloeien en zijn krachten versterken.' zegt hij en een soort lakei komt met een ronde kristal op een zwart/rood kussen. Maar plots snijdt hij in zijn eigen hand en laat een druppel op het kristal vallen. 'Maar eerst een vampier druppel om de drager van de krachten te verduidelijken aan het kristal.' zegt hij en stapt naar Amy toe, klaar om inhaar hand een snee te snijden. 'STOP!' roept Y/n als onbekende mensen naar haar kijken. 'Y/n wat doe je? Dit was het plan niet.' zegt Jimin, maar Y/n negeert hem en gaat naar het podium toe. Weet je wat nog krachtiger is dan puur mensenbloed. Het bloed van de uitverkorene, toch Kai?' zegt ze en grijnst erbij. 'Wel als je dat wilt.' zegt Kai en doet teken aan een bediende om zijn zwaard te geven. Hij doet zijn zwaard richting
Y/n en ze draait 1x haar cape rond haar en gooit het weg. Ze doet haar arm naar hem en haar zwaard verschijnt. Het maanlicht schijnt op het zwaarden lat het magisch uitzien. Klaar om je lot onder ogen te zien en te sterven?' dreigt Y/n. 'Ben jij klaar om geen fouten te maken?'dreigt Kai terug en de toeschowende vampieren draaien zich naar BTS en haar vader toe. Y/n kijkt V recht in de ogen aan en ze wist dat hij wilt zeggen om voorzichtig te zijn en haar best te doen om hem te doden. Ze knikt en spanning stijgt in ruimte.

Y/n's outfit = Bovenaan

Om eerlijk te zijn ging dit deel niet zoals gepland van hoe het gevecht is dat ik eerst dachte, maar hopelijk is het toch de moete waard om het te lezen.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu