De jongens kijken haar aan en laten hun monden open vallen wanneer ze haar zien.
Y/n outfit: boven
'Waar kijken jullie nu weer naar?'zegt ze en de jongens gedragen zich dan awkward en pakken hun jassen. 'Hier Y/N, ik heb nog een jas voor jou gevonden.'zegt J-hope en V kijkt hem dreigend aan maar hij heeft het niet eens door. Maar alleen Y/n heeft het gezien. "Dank je J-hope."zegt ze en doet de jas aan.
Jas:
'Y/n is het goed dat jij met Jungkook, Jin en Jimin gaat wandelen zodat wij in de lucht kunnen kijken.' 'Tuurlijk, maar voor wat gaan jullie in de lucht kijken.'vraagt ze. 'Dat zullen we nog zien maar wees niet bang, als er iets zou gebeuren beschermen we je, kosten wat het kost.'zegt RapM en Y/n denkt weer aan de woorden van haar vader.
'Ik heb niet veel tijd Y/n voor ze komen, maar beloof me dat de jongens je goed beschermen en dat je leert vechten om jezelf en je geliefden te beschermen.'
Ze krijgt er beetje tranen in haar ogen maar houdt het in, om haar beloofte te houden aan hem. 'Laten we dan maar snel gaan.'zegt ze en iedereen knikt waardoor ze de deur van het huis uitgaan en veranderen in vleermuizen behalve degene die RapM had gezegd en Y/n. Ze wandelen door het bos maar op een gegeven moment horen ze iets grommen en kraaien van ergens komen.
Wolven:
Ze kijken dan om en staan oog in oog met wolven die niet zo blij waren. 'Euhm jongens.'zegt ze bang en wou bijna schreeuwen, maar Jimin houdt haar tegen om het te doen. 'Laten we voorzichtig naar achter gaan en niet roepen of schreeuwen oké?'zegt Jin en gaan allemaal naar achter. Tijdens het achteruit gaan trappen ze op een tak en kijken vlug naar waar de wolven waren. Ze kijken hun aan en voor ze het weten rennen ze achter hun aan en schreeuwt Y/n van angst. 'Zie dat Y/n veilig is, ik hou ze wel tegen.' 'Maar Jin?'zegt Y/N triest en Jin kijkt haar beschermend aan. Maar voor ze nog iets kan zeggen wordt ze meegenomen met Jungkook en Jimin. Ze rennen voor hun leven, maar het was niet veel later of er kwamen meer wolven achter hun aan. Y/N moest dan alleen verder maar krijgt hulp van V en RapM die boven haar vliegen. Er springt dan uit het niets een wolf vanuit de struiken op haar en gromt recht in haar gezicht. Ze wordt banger en banger maar voelt dan geen adem meer op haar gezicht en ziet dat RapM hem van haar heeft gegooit. 'V vlug hou haar veilig!!!"roept RapM en ze rennen verder met supersnelheid. Maar Y/n struikeld na een paar minuten al en roept V om haar te helpen. V kijkt haar aan en gaat vlug naar haar toe, ze hoort dan weer gegrom en ziet een wolf in de struiken sluipen naar haar. 'Dat zou ik niet als ik van u was.'zegt V en geeft hem een mep op zijn snuit. Maar opeens ziet Y/n iets dat haar aandacht trekt.
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...