Hoofdstuk 45 🌕

17 1 0
                                    

Terwijl gaan Jimin met Shin en Ilhoon naar de plaats en wachten de jongens in de living.

Na een tijd wachten horen ze al iemand wakker worden. Ze zien V in zijn ogen wrijven en zich rechtop zetten. 'Is Y/n te recht?' 'euhm... ja, maar we moeten even wachten tot we kunnen onderzoeken wat er met haar is.' zegt Hyunsik en V springt op van bezorgdheid. 'Waar is ze nu?' 'Bij Jin, hij is haar vaan het schoonmaken, maar blijf hier.' zegt J-hope als V op het punt staat om naar boven te gaan. Jungkook gaat naar hem wandelen. 'Kom V, kom mee wachten tot Jin klaar is.' zegt Jungkook tegen V terwijl hij zijn schouder vasthoudt en meeneemt naar de bank.

Ongeveer een kwartier later:

De jongens horen een deur opengaan boven en staan snel op om ernaar te wandelen. Maar voor ze naar boven kunnen, zien ze Jin al naar beneden gaan met Y/n in zijn armen. Ze gaan allemaal terug naar de aparte kamer bij de trainingskamer. Hij legt haar op de tafel en vertrekt weer naar boven.

V zit naast haar op een stoel die hij erbij heeft gezet en houdt haar hand vast. 'Was ik maar mee gegaan.' zegt hij en houdt harder in haar hand. Jin komt weer de ruimte binnen en heeft iets mee. 'Dit heb ik rond haar nek gevonden, maar heb het nooit op haar gezien.' zegt hij en geeft het door tot bij RM. 'Oké, dit moet onderzocht worden in het lab hiernaast.' zegt RM en knikt naar Sungjae. Hij en Hyunsik gaan naar de kamer en nemen de shoker mee. Nog geen minuut later zien ze Jimin, Ilhoon en Shin binnenkomen. 'En?'vroeg Eunkwang. 'Er was een rare geur op de plaats delict, het was een geur van een andere vampier.' zegt Ilhoon en RM denkt goed na. 'Dus we weten dat het een vampier heeft gedaan, maar nu gaan we ons gewoon concentreren op Y/n. En later misschien vragen aan haar wat er gebeurt is. Want een andere vampier betekend dat het een vampier is onder Kay zijn macht.' concludeert RM en kijkt naar Y/n. 'Laten we nu even wachten op de resultaten van de shoker.'

Na een paar minuten komen ze terug met een soort klipbord en een papier erop. 'En? Wat is het?' 'Het is een gewone shoker, maar er zit een stof in dat 혈액 독 (hyeol-aeg dog) noemt. Dat is Bloed vergiftiging in het Koreaans.' zegt Sungjae. 'Bloed vergiftiging?' 'Ja' 'Ik heb dat ergens gelezen in het boek van de Blood Moon.' zegt RM als hij weg gaat en het boek gaat halen. Terwijl zit V nog te denken aan de herinneringen die hij met Y/n heeft gemaakt. Hij vreest alsof hij haar nooit meer zal zien glimllachen of samen ouder worden ook al blijven ze er zo jong uitzien. 'Het komt wel goed V, ze gaat ongedeerd zijn als we weten wat het tegengif is.' zegt Suga en V kijkt hem aan. 'Waarom weet jij altijd zoveel van of het goed gaat of niet?' vraagt Subang en iedereen kijkt Suga aan.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu