'Dat zal je wel zien, maar het is vele veiliger dan bij de busstop te wachten.'zegt hij en rijdt dan een bos in.
Y/n kijkt uit het raam en ziet dan dat ze door een poort gaan rijden. Een minuut later komen ze dan aan bij een soort villa en stappen uit. Y/n pakt haar koffers en volgt Jin naar binnen. Hij leidt haar naar een slaapkamer waar ze kan verblijven. Ze gaan dan terug naar beneden en gaan naar de living waar ze de rest van de jongens ziet zitten. Ze kijken dan naar haar en V staat al snel recht en gaat naar haar toe. Hij knuffelt haar dan uit het niets. 'Het is fijn om je ongedeerd te zien.'zegt hij. 'Dat vind ik ook maar wat zijn jullie namen?" 'Mijn naam is V.'zegt de jongen die net haar geknuffeld heeft. 'Dit zijn: J-hope, Suga, Jimin, Jungkook en RM of Rapmonster.'zegt Jin. 'Aangenaamd iedereen, ik ben Y/F/N.'zegt ze. 'Heb je honger?'vraagt Rapmonster en Y/N knikt onzeker. 'Ik zal dan iets klaarmaken voor je.'zegt Jin en vertrekt naar de keuken. Terwijl gaat ze met V naar de zetel toe en gaat naast hem zitten. 'Dus waarom ben ik hier?'start ze met een gesprek. 'Door een voorspelling van een voorspeller dat jaren geleden op bezoek was in het vampierrijk.'zegt Rapmonster en staat op en doet teken naar Y/n om hem te volgen. Y/n volgt hem tot een studiekamer/bureau waar er overal vreemde tekens opstonden, boekenkasten dat stoffig waren met boeken in.
Terwijl ze rondkijkt pakt Rapmonster een papieren-scrol uit een lade en laat het aan haar zien. Daar staat de voorspelling op dat de voorspeller had aangekondigd. 'Dus als ik het goed begrijpt is de vampierleider nu bang van me en wilt mij doden, omdat ik de uitverkorene ben en hem ga doden?'zegt Y/N waardoor Rapmonster een beetje verbaasd kijkt. 'Hoe weet je dat hij dat zou denken?' 'Ik kijk te veel vampieren series en films dusja.' 'Maar is echt waar in de voorspelling dat ik zou moeten kiezen tussen een belangrijke keuze waarvan levens op het spel staan?' 'Dat weet ik niet zo goed, maar het staat erin dus zal het wel waar zijn.'zegt hij en Y/n geeft dan de scrol terug. "Y/n! Eten is klaar.'roept Jin. 'Ga maar, je zult best wel honger met al mijn saaie lange uitleg.' 'Eigenlijk was het wel lang maar niet saai.'zegt Y/n en gaat dan de deur uit. Ze stapt dan terug de weg naar de living en vraagt aan Jimin waar de keuken is en volgt hem er naartoe.Even later heeft ze gedaan en zoekt ze Jin om hem te bedanken, maar ze doet eerst de afwas. Als ze daarmee gedaan heeft zoekt ze hem en bedankt hem voor ze naar boven gaat om te gaan slapen. Maar wat ze niet wist is dat iemand haar bespioneert van een afstandje.
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampirosY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...