Hoofdstuk 44 🌕

18 2 0
                                    

 'Dat kan niet, want vampier en zijn technisch gezien al dode mensen.' zegt Jimin en ruikt plots ook iets.

'Wat is die geur dan?' vraagt Eunkwang. 'Laten we zien wat het zou zijn.' zegt Jungkook en  ze volgen de geur tot het sterk te reuken. ze veranderen als mens en doorzoeken het gebied te voet. Ze kijken achter elke boom, steen, stronken en struiken, maar vinden niks. Totdat... 'Wacht is dat een hand?' zegt Jungkook en wijst naar het hoopje modder dat bij een oude eik. 'Ik denk het.' zegt Eunkwang en ze gaan er naar toe, maar hoe dichter ze komen zien ze beter wat het is. 'Wacht...dat is Y/n.' zegt Jungkook in shook en rent met de andere twee ernaar toe. Laten we de andere waarschuwen dat we haar gevonden hebben. Jimin.' zegt Jungkook en Jimin communiceert met de rest.

Communicatie:

Jm: We hebben haar gevonden, we zullen haar meenemen naar huis.

Rm: Oké, we vertrekken al. Ik en Suga zullen de andere van btob verwittigen.

Jm: Dan zien we jullie in het huis. Wat moeten we dan daarna doen, als V haar ziet?

Rm: Zie dan eerst of Jin hem al rustig heeft gekregen of dat hij niet zich druk maakt. Leg haar dan in de trainingskamer.

Jm: Oké dan, tot straks.

'Laten we haar meenemen naar het huis en in de trainingskamer leggen, als we zeker weten dat V rustig is en niet meteen zich drukt maakt.' zegt Jimin en de twee andere knikken. Jimin en Jungkook veranderen in vampieren en houden haar vast en vliegen ermee naar het huis. Terwijl Eunkwang op de grond alles in het oog houdt en volgt mee als wolf. 

Tijdskip thuis:

Ze zijn aangekomen en zien J-hope al naar hun vliegen. Hij gaat al snel naar beneden en veranderd in een mens om Y/n aan te nemen zodat ze ook naar mens kunnen veranderen. 'Ik zal zien hoe het is met v en Jin.' zegt Eunkwang en gaat rustig naar binnen. Ik kijk rond en zie v en Jin in de zetel. Ik zie dan V slapen op de zetel met een deken. Jin knikt en ik help Jungkook, Jimin en J-hope met het brengen van Y/n naar de trainingskamer. Ze leggen haar op een lege tafel in een aparte kamer en wachten tot de rest thuis is. 

We horen voetstappen naar beneden komen en zien de rest bezorgd kijken. 'Waar hebben jullie haar gevonden?' 'Bij de oude eik in het modder.' zegt Jungkook. 'Ilhoon en Shin kunnen jullie misschien naar de plaats gaan waar ze is gevonden? Jimin kun je ze daar naartoe brengen?' vraag Rm aan hun. 'Waarom miss?' ' Ik wil weten wie bij haar was.' beantwoordt hij Ilhoon zijn vraag. 'Laten we haar ook wat opfrissen, zodat we kunnen zien wat er aan de hand is.' zegt Jin die net de kamer binnengekomen is. 'Hoe gaat het met V?' 'Goed, hij is nu aan het rusten op de zetel terwijl hij slaapt.' zegt Jin en kijkt dan naar Y/n die er ligt. 'Ik zal haar wel schoonmaken, maar ik ga het wel in haar badkamer doen.' zegt Jin en pakt haar op. Changsub helpt Jin met de deuren en sluit de deur achter hem. Terwijl gaan Jimin met Shin en Ilhoon naar de plaats en wachten de jongens in de living.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu