Hoofdstuk 12 🌕

64 6 0
                                    

Maar voor ze kunnen praten reuken ze allemaal tegelijkertijd een vreemde geur. 'Y/n!!'zeggen ze allemaal.

Terwijl Y/n als een roos slaapt, gaat haar raam open waardoor de koude lucht naar binnen waait. Y/n rilt even en houdt haar deken dichter bij haar. De vampieren komen naar binnen en wandelen rustig naar haar toe. De voorste haalt een mes vanonder zijn jas vandaan en richt het naar haar toe. Maar voordat ze een stap dichterbij kunnen zetten, vliegt de deuren open en wordt Y/n weer wakker. Ze kijkt naar de mensen naast haar bed en schreeuwt als het mes ziet. Ze valt uit haar bed en verstopt haar eronder. De jongens gaan direct op de vampieren af zonder te twijfelen en vechten tot ze allemaal 1 voor 1 hun hoofden zijn gedraait. Terwijl de jongens bezig waren met tegen de andere 7 vampieren, gaat Y/n haar verstoppen in de badkamer en doet ze de deur op slot. Ze kijkt dan in de spiegel en haar spiegelbeeld wordt vervormd naar een andere vrouw. Dat hetzelfde op haar lijkt, maar met andere kleren. Ze verschiet ervan en valt erdoor op de grond. Ze hoort dan ineens geklop op de deur en verschiet er ook van. 'Y/n is alles oké? Ben je gewond?'vragen de jongens en ze doet dan snel weer de deur open en knuffelt de jongens. 'Het is beter dat we je vanaf nu ook haar s'avonds beschermen."zegt RM en ze gaan allemaal naar beneden.

Jennie is weer terug bij Kai en vertelt over de opdracht. 'Ze hebben de 7 gedood en het meisje is ervan tussen gekomen.'zegt ze en Kai gooide dan een stoel ergens naartoe. 'Hoe moeilijk was het om gewoon een mens te vermoorden!!!'roept hij waardoor iedereen er bang van hem heeft. 'Zie dat je ze volgt en pas terug komt met goed nieuws!'zegt Kai streng.

De volgende dag in de middag is alles rustig en zijn Y/n en de jongens ergens naartoe gegaan zoals afgesproken. Ze zijn in de stad aan het wandelen en gaan van winkel tot winkel voor kleding voor het opkomende ritueelfeest van de vampieren en dat wilt Y/n helemaal niet missen. 'Y/N? Ben jij dat?'zegt er een stem en als ze zich omdraait ziet ze Amy lopen naar haar. 'Waar was je? Ik was opzoek naar je, maar ik kon niet binnen bij je thuis.'zegt Amy bezorgd en Y/n probeert het niet nog meer awkward te maken dan dat het al is. Amy kijkt dan naar de jongens en dan stopt ze even met praten. 'Wie zijn dit?' 'Dit zijn mijn andere vrienden waarover ik al vertelt heb tegen je.'zegt Y/n en Amy kijkt hun dan raar aan. 'Hallo, ik ben Amy. De beste vriendin van Y/N.' 'Aangenaamd, ik ben Rapmonster en dit zijn Jin, Suga, J-hope, V, Jungkook en Jimin.'zegt RM. 'Leuke namen, waar komen jullie van? Welke hobby's doen jullie? Wat soort werk doen jullie? Ik hoop voor jullie dat jullie goed op Y/n hebben gelet.'zegt Amy alsof ze Y/n's haar moeder is. 'Het is al goed. Amy, je moet ook niet alles doordrammen over hun. Sorry jongens, ze altijd zo geweest.' 'Geeft niet hoor.'zeggen de jongens en Amy kijkt dan op haar horloge. 'Is het zo laat.' 'Voor wat?' 'Voor mijn date.' 'Een date?'

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu