Ze kijkt op haar gsm en ziet de route die haar moeder heeft gestuurd en herkent het al meteen.
Ze komt aan en bevindt haarzelf bij hetzelfde bedrijf waar ze onslag heeft genomen (Hoofdstuk 2). Ze zucht en sluit haar ogen heel even voor ze naar binnen gaat en naar de verdieping waar ze moet zijn. Ze komt uit de lift en wordt a begroet door haar collega's. 'Goede morgend Y/n.' zeggen haar collega's. Ze wandelt verder terwijl ze zoekt naar haar naam op en bordje. Ze zoekt verder en vindt uiteindelijk haar bureau. Y/n zet zich op haar stoel en ziet een hoop papieren die worden gebracht door een bekend gezicht. 'Dag Y/n, hier zijn de documenten die u nog moeten bekijken.' 'Dank je, Jennie.' zegt Y/n en glimlacht naar Jennie wanneer ze de papieren op mijn bureau zet.
Y//n POV
Na lang gewerkt te hebben is het lunchpauze en ik ga naar de cafetaria waar ik mijn eten die mijn moeder heeft klaargezet, "want ik heb niet altijd tijd om het zelf te maken" dat heeft mijn moeder uitgelegt. Terwijl ik eet zie ik Jennie, Lisa, Rose en Jisoo naar me toe wandelen. 'Mogen we erbij komen zitten?' vraagt Rose. 'Tuurlijk meiden.' zeg ik en ze nemen plek rond mij. 'Y/n, mag ik vragen hoe u mijn weet toen ik u bureau kwam?' vraagt Jennie en ik denk wat ik zou zeggen. 'Eumh, vanaf deze morgend ken ik een paar mensen hun namen, maar heb ik geen van wat ik normaal doe.' 'Is het een soort geheugenverlies?' vraagt Jisoo. 'Geen idee, maar ik zal wel gewoon moeten zien wat er op mijn pad gaat kruisen.' zeg ik en geniet nog de tijd met de meiden.
Mijn werk is bijna gedaan en zie Lisa naar me toe komen. 'Y/n ik moest je zeggen dat de baas nog met je wilt spreken voor je naar huis gaat.' zegt ze en ik bedank haar voor ik nog documenten in orde breng. Ik stap naar het kantoor van de baas en klop aan. 'Kom binnen, Y/n.' hoor ik een stem van de andere kant zeggen. Ik herken de stem van ergens maar van waar, het ligt op het puntje van mijn tong. Ik doe de deur open en zie dat de baas zijn stoel heeft gedraait. Met zijn rugleuning naar mij zegt hij dat ik op 1 van de stoelen voor zijn bureau ga zitten. Ik doe wat hij zegt en zie zijn stoel stilaan draaien. Ik bevries als ik hem zie en weet wie het is of wie het in de andere wereld is. 'Dus de reden waarom ik u heb naar mijn kantoor heb gevraagd. Is omdat je een beter verstand hebt van vrouwen en ik vroeg me af of u mij kan helpen?' zegt Kai en kom terug bij mijn zin. 'Tuurlijk, wat wilt u weten?' zeg ik en wacht voor wat hij gaat zeggen. 'Ik wil mijn vrouw graag verrassen voor ons jubeleum en heb echt geen idee wat.' zegt hij en gaat naar achter leunen. Ik weet niet wat ik moet zeggen of wat ik moet zeggen, omdat de andere versie van hem nog steeds in mijn hoofd voorkomt.
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...