Hoofdstuk 34 🌕

47 5 0
                                    

Ze doet ze voorzichtig aan en begint in positie te staan tegenover hem.

De spanning begint te snijden tussen de twee die in hun vechtposities staan. 'Als je mij kunt verslaan, gaan we dan iets gaan eten?' 'Dat valt te zien.' 'Van wat.' 'Of je mij kunt verslaan.'zegt Y/n en iedereen gaat van:

'zegt Y/n en iedereen gaat van:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Y/n is badass geworden.'zegt Ilhoon. Zonder dat V haar waarschuwt valt hij haar aan en blokt Y/n de aanval.

Begin op 1:55

V staat dan recht en help Y/n omhoog. 'Nog even beetje harder werken en je komt er wel.'zegt hij. 'Zal ik onthouden en als ik dan klaar ben gaan we dan re-matchen?' 'Tuurlijk, maar je gaat nog steeds met me iets eten. Omdat ik gewonnen heb deze keer.'zegt hij en gaat naar de deur.

Bij het vampierrijk:
Kai heeft iedereen in het rijk geroepen om een mededeling te geven. 'Dank jullie wel om allemaal te komen, ik heb een hele belangrijke mededeling om aan te kondigen.'zegt hij terwijl hij rechtstaat voor zijn troon. 'Ik zal er niet zijn voor een paar weken, dus gaat niemand van het rijk in het kasteel komen. Alles gaat hier vast zodat echt niemand binnen kan.' 'In die paar weken wil ik dat jullie je voorbereiden op de oorlog die er zal komen. Ik hoop dat jullie je goed zullen voorbereiden en zie jullie binnen een paar weken.'zegt Kai nog en iedereen gaat dan de troonzaal uit behalve 1 iemand. 'Weet je waarom we je hier hebben geroepen?'zegt Kai en het meisje en ze beweegt haar hoofd van links naar rechts een paar keer. 'We hebben je geroepen om de gevangenen in het oog te houden, terwijl we weg zijn. Zie dat niemand, maar ook echt niemand in het kasteel komt behalve de 3 andere meiden die je zullen helpen. Begrepen?' 'Ja, ik zal alles in het oog houden tot jullie weer terug zijn.'zegt ze en ze draaide haar net om te vertrekken. 'Lisa. Ik reken op jou, zie dat echt niemand anders binnenkomt want anders zal het niet goed aflopen voor je.'dreigde Kai en gaat dan weg. Jennie kijkt dan even om en ziet Lisa er nog bang staan. 'Geen zorgen, er zal niks gebeuren, voorlopig toch niet.'zegt hij terwijl hij zijn hand op haar schouder heeft. 'Dan is het goed.'zegt ze en wandelen naar hun kamer toe.

Bij Y/n, BTS, Btob, Bloody Mary:
Het is al avond en iedereen geniet nog even van de verlichtende nacht door de halve maan. 'Het gaat niet lang meer duren.'zegt RapMonster. 'Dan zal ik al gaan slapen, om morgen vroeg te beginnen.'zegt Y/n en staat dan recht. 'Oké, slaapwel.'zeggen de jongens en ze knuffel iedereen voor ze naar boven gaat en doet haar slaapkleding om te gaan slapen. Terwijl zitten de jongens vanalles te bespreken over de training van Y/n. 'Wat ik vandaag gezien heb, heeft ze meer training nodig in die korte tijd.' 'Waar halen we die tijd vandaan als ze wordt opgejaagd door Kai en zijn knechten?'vraagt Changsub. Maar opeens horen ze iets rintselen in de bosjes en zien dan een figuur naar hun wandelen. Ze staan in vechtposities maar btob stoppen dan en rennen naar de persoon toe. BTS staat er vol verbazing naar te kijken. 'Jongens rustig, het is Jisoo maar. Ze hoort bij ons.'zegt Chin. 'Jongens waar is Bloody Mary?'vraagt Eunkwang die naar het kampvuur gaat.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu