Hoofdstuk 49 🌕

12 1 4
                                    

'Ja hoor, ga jij maar alvast ontbijten.' zegt hij en neem haar hand om daarop en kus te geven.

Y/n gaat van het bed en kust hem nog voor ze de kamer uit gaat en naar beneden gaat. 'Waar kan hij zitten?' zegt V als hij voor zich uit kijkt.

Y/n gaat naar de keuken en ziet Jin al koken. 'Hey Jin, kan ik helpen met het ontbijt?' 'Tuurlijk, als eerste kan je het sinaasappelen persen.' zegt hij en Y/n pakt de perser en sinaasappelen. Nadat ze dat gedaan heeft, helpt ze verder met het eten. Zien al slaperige jongens naar beneden komen behalve V, hij is nog niet naar beneden en dat maakt me bezorgd. 'Ontbijt klaar.' roep ik nog naar boven en help Jin om het aan tafel te zetten. Wanneer ik naar wil gaan, zie ik al V naar beneden komt. 'Alles oké, schat?' 'Ja, schoonheid. Maak je geen zorgen' zegt hij en kust haar voorhoofd. Ze gaan hand in hand naar de tafel en nemen plaats naast elkaar.

'Ik heb iets ontdekt gisteren.' zegt Jimin in het midden van hun gesprekken. Iedereen is stil en wacht voor Jimin verder gaat. 'Dus toen ik, V en J-hope naar Y/n's huis gingen. Heb ik iets gevonden.' 'Waren jullie in mijn huis?' zegt ze en begint dan te denken aan haar mama. 'Ja, voor een bloem dat jou kon genezen. Maar heb je dan gevonden?' zegt J-hope. 'Ik rook een geur op het lichaam van Y/n's moeder dat hetzelde was als de geur dat ik gisteren nog ben gaan checken op de plek waar we Y/n hebben gevonden.' 'En?' zegt Ilhoon. 'Toen Y/n dan een of andere "Alex" vernoemde. Wist ik het zeker dat hij ook haar moeder iets aan heeft gedaan?' zeg Jimin en Y/n is geschokt om te horen dat Alex ook de reden is waarom haar moeder niet meer. 'Excuseer me even.' zegt Y/n en velaat de tafel. Ze gaat buiten zitten op een houte blok en doet haar handen voor haar gezicht. Opeens voelt ze armen rond haar gaan en hoort dan een gerustellende stem. 'Laat het maar gaan.' zegt V zacht en Y/n houdt het niet meer in en laat haar tranen lopen. 'Ik wou gewoon dat ik familie heb die niet van mij weg gaan.' zegt ze en draait haar om, ze slaat haar armen rond hem en huilt verder in tegen zijn borstkas. 'Laten we voor nu je een beetje voorbereiden voor je lot en dan samen een leven opbouwen.' zegt hij en wrijft over rug met een kus op haar hoofd.

In het kasteel:

Elke bediende van Kai werkt hard om alles in orde te hebben tegen de bloed maan ritueel over vijf dagen. 'Zijn de uitnodigingen verstuurd naar alle vampieren en de trollenkoning?' vraagt Kai aan Jennie die hem volgt met een checkbord. 'Ja.' 'Heeft Alex zijn opdracht voltooid?' 'Ja.' zegt ze neutraal. 'We moeten hem promoten tot hoofd generaal. Zorg ervoor dat hij dat bezorgd krijgt.' beveelt hij en Jennie gaat het voltooien. Kai zit dan Bloody Mary en gaat er naartoe. 'Hey schat, ik heb een heel leuke opdracht voor je.' 'En wat zou dat zijn?' zegt ze verleiderlijk.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu