Hoofdstuk 29 🌕

49 6 5
                                    

Ze wilt nog roepen om hulp, maar een hand gaat stevig voor haar mond.

Bij de jongens:

'Kan het kwaad als ik even ga kijken hoe het met haar gaat?'vraagt Eunkwang die van zijn plaats af gaat en even rondkijkt of hij mag. 'Tuurlijk niet ga maar, laat ons weten wat ze naar je gegooit heeft.'zegt zijn groep om hem te plagen. 'Haha heel grappig jongens.'zegt hij en gaat naar de trap, maar wanneer hij net het midden bereikt, hoort hij een vaas kapot gaan en bonken tegen muren. Hij spoeit zich naar boven en de rest van de jongens volgt hem, omdat ze het ook gehoort hebben. Met z'n 14 staan ze voor de deur van Y/n bang voor wat ze zou doen. Maar V wacht niet en doet de deur zonder twijfel open. De rest wou hem tegenhouden, maar kijken dan rond in haar kamer. Ze zien alles overhoop en zien dan Y/n op de grond zitten met haar rug tegen de muur en een lichaam op de vloer. Ze kijkt dan hun aan en staat dan rustig recht. Y/n zet een paar stappen en steekt een hand voor haar, voor ze op de grond valt. Btob en BTS versnellen hun naar haar en kon haar woorden verstaan voor ze onbewust wordt. 'Waar bleven jullie? Gaan we de training voortzetten.' De jongens weten niet wat te zeggen en beslissen wie haar naar een andere kamer gaat brengen.

Bij Y/n (paar minuten terug):

Ze kan nergens meer naartoe door zijn sterke grip, maar na een paar seconden voel ik veel kracht in haar lichaam vloeien. Haar woede barst uit, Y/n doet haar hand bij zijn arm en gooit hem zonder moeite de lucht in tegen een vaas. De man woest naar haar toe en is op het punt om haar te slaan, maar ze is sneller en pak zijn arm die dichter bij haar is. Ze gooit met die arm hem nu hard tegen de muur. De man staat weer op en duwt Y/n tegen de muur. Ze voelt dan iets in haar hand en kijkt met een blik naar beneden en ziet een zwaard dat ze is al gezien heeft. Ze zwaait met het zwaard rond en snijdt de helft van het lichaam. Het lichaam valt op de grond en ze stapt wat rond voor ze tegen de muur dicht bij het venster gaat tegen liggen.

Zwaard:

Ze ziet dan de deur opengaan en ziet de 14 jongens vol shock rondkijken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze ziet dan de deur opengaan en ziet de 14 jongens vol shock rondkijken. Ze is zo blij dat ze hun ziet ook al is ze nog steeds woedend/pist op hun van haar alleen in het donkere bos te laten. Ze staat op en voelt zich dan niet meer zo goed en strekt een arm om te laten weten voor haar te helpen met recht te blijven, maar dat is uit de hand gegaan.

Heden:

Ze doet haar ogen rustig open en ontmoet de felle zonnestralen vanuit het raam. Y/n trekt haar armen en ziet al een tafeltje op haar bed staan met lekker en een briefje van bovenop.

XxxxxAmberL

The Blood Moon (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu