De boom valt dan stilletjes om met hun er nog in en terwijl houden ze elkaar goed vast.
'Hou me goed vast oké? Wat je ook doet, niet loslaten.'zegt V en laat Y/n op zijn rug zitten. '3.... 2.... 1....'telt hij af terwijl de boom naar beneden valt en springt als de boom net op de grond belandt. V heeft Y/n goed vast en ziet terwijl een schaduw weggaan in het donker van het bos. Y/n gaat van zijn rug en vraagt aan haar of alles goed is. 'Ja maak je geen zorgen, ben alleen bang dat we dood terplette zouden vallen.'zegt ze nog steeds op een bibberende toon. Hij pakt haar stevig vast met zijn armen rond haar. 'Het komt goed, als de vampierleider gedood is, is alles weer veilig en kunnen we samen gelukkig zijn.'zegt hij en je kijkt hem aan, diep in zijn ogen. 'Als ik hem versla.' 'Ik weet dat je het kunt, we helpen je zo goed mogelijk dat we kunnen. Om hem te kunnen verslaan.' 'Oké, maar beloof me dat je me beschermt en dat je zelf ook niks voor hebt. Belooft?' 'Belooft.'zegt hij en klinkt zijn pinkje met jou pinkje. 'Laten we nu naar de andere gaan.'zegt hij en houdt jou hand hand vast. Ze wandelen dan naar de tent waar de jongens naartoe zijn gegaan. Het ziet eruit als een klein tentje, maar wanneer je naar binnen gaat. Is het alsof je in een huis binnen gaat. 'Ah daar zijn jullie, is alles goed verlopen.' 'Niet echt.'zeg je. 'Hoezo, is er iets gebeurt?'vraagt RM tegen hun. 'We waren goed bezig en hebben het bovenste bereikt totdat de boom omvalde.'zegt hij en jij staart ergens naartoe met het zicht van de gebeurtenis. 'Ik denk dat ik maar is ga slapen, ben doodmoe.'zeg je en wandelt de trap op richting je kamer waar een bordje aan hangt met je naam op. Je doet je pyjama aan en kruipt onder de zachte dekens. Niet veel later voel je dan iemand bij je liggen en over je hoofd aaien, waardoor je snel in slaap valt.
Bij Kai en Jenny:
Ze komen aan bij hun verblijfplaats aan het strand. Als ze net binnen zijn drukt Kai haar tegen de muur en begint haar gepassioneerd te kussen. Ze doet haar benen dan rond zijn middel en gaan richting de zetel. Hij legt haar neer op de zetel en wordt verstoord door geklop aan hun deur. 'Ben zo terug, niet weglopen.'zegt Kai en wandelt naar de voordeur. Jenny blijft op de zetel liggen zoals gezegd, maar wilt ook weten wie er op dit uur voor hun deur stond. Ze wilt net recht zitten en er naartoe gaan, maar ze ziet dan Kai terug wandelen naar haar. 'Wie was dat?'vraagt ze. Kai drukt haar lichaam weer in de zetel. 'Niemand om je er zorgen over te maken, want jij bent van mij.'zegt hij en kust haar lippen vol passie.
XxxxxAmberL
JE LEEST
The Blood Moon (Dutch)
VampireY/n is een meisje die houdt van vampieren, weerwolven en andere mythische wezens. Op een dag ziet ze een mysterieuze man in een steegje wandelen achter een vrouw aan. Ze gaat ook natuurlijk ook naar het steegje en heeft al veel spijt dat ze is gaan...