Bölüm1

688 19 0
                                    

Tanımlama;
Antalya da yasayan orta dereceli bir ailenin, büyük kızıdır Zeyna. Zeyna'nın ,birde küçük kız kardeşi Nur var. Zeyna'nin Babası Ünsal bey, komserdir, annesi ise zahide hanım ev hanımıdır.

İyi Okumalar..😊


Zeyna;ahhh aman tanrım üzerimde zıplayan "abla kalk" diye beynimi tirmayalan ama bir o kadar da tatlı bakan Kardeşimi kirmayip kalktim.

Nur; Abla bugün okulun'unun ilk günü annem sana sultan kahvaltısı hazırladı , hadi artik açıktım ben,sen gelmeden yapamiyoruz kahvaltıyı.dedi "tamam Nur hadi git geliyorum hazırlanıp bende" dedim ve Nur hanim odanın kapısını çekip gitti.

Evet gelelm bana 😀 Ben Zeyna Akdağ 17 yaşındayım lise 3. sınıf ogrencisiyim. Ve bugün okulun ilk günüydü, çok özledim dersem yalan olur. Sadece arkadaşlarımi ve bir kac öğretmenleri ozlemistim. Evet başlayalım bakalım..

Önce banyoya girip kısa bir dus aldım. Daha sonra iç çamaşırlarımi giyip ,okul formalarını giymeye başladım. okul forması olarak lacivert bir sort, bordo bir tişört giydim saclarimi kurulayip at kuyruğu yaptım açık kahverengi gözlerim ve ateş kırmızısı ve kahverengi karisik saclarim var ayrıca beyaz tenliyim.☺ Sadece maskara ve koyu yeşil göz kalemi kullandım. Aşağıya inip "günaydın " dedim. Annem "günaydın kızım" dedi ve masayı işaret etti, masaya gidip oturdum. Nur'la ve annemle kahvaltı yapıp ayaklandim masadan, "ben çıkıyorum anne ilk günden geç kalmim" dedim anneme bakarak "tamam kızım dikkat et, okula giderken bildiğin süreleri duaları oku" dedi annem "tamam. Görüşürüz Nur'um" dedim ve kardeşimi öpüp ,kapıya yoneldim.

Kapının yan tarafındaki askiliktan koyu gri kapsonlu mevsimlik cekedimi alıp üzerime geçirdim. Daha sonra koyu gri bir spor ayakkabı giyip, çantamı aldım ve kapıdan çıktim kapıyı kapatim kulaklığı kulağıma takip okula doğru yürümeye başladım.

.................

Ve okula gelmistim . kulaklığı çıkarıp ceketin cebine koyarken "zeyna" diye bağırarak gelen mira yi gördüm, ozlemistim sapsigi koşarak gelip boynuma sarıldı. "Mira özlemiştim seni sapsik" deyip daha sıkı sarildim.

Mira; "Ah aptal ben de seni özledim "
Diyerek oda sıkıca sarıldı. Daha sonra birbirimi öpüp okula doğru devam ettik.
Mira;" Eee anlat sana neler yaptın sapsik" dedi gulerek ve kikirdayarak.
Bende gülümseyerek tam birşey dicektim ki tlf 'um çaldı, arayan babamdı ! "efendim baba"

Babam " kızım günaydın, kusura bakma önemli işlerim olduğu için sabah seni görmeden gitmek zorunda kaldım. Seni okula ilk gün ben götürmek isterdim. Ama yarin söz ben seni birakcam."dedi

"önemli değil baba bilmediğim okul değil bu yıl 3. Yılım ve herkesi tanıyorum" dedim

Babam;"tamam prenses, akşam görüşürüz öpüldün!"dedi

"sende baba ,görüşürüz." dedim ve tlf kapattim.

miraya dönüp"Eee mira anlat ben birşey yapmadım ayni sıkıcı bir yaz tatiliydi sen anlat bakalım" dedim

Mira;"aynı knk bende pek birşey yapmadım sıkıcıydı " dedi okuldan içeri girmistik 11|B ye gidicektik yani sinifimiza.

............
Son koridoru donucektim ki kendimi kalça üstü yere oturmuş bi halde buldum. Karşımda siyah dar bir pantolon üstünde beyaz bady bir tişört ve lacivert yakası bordo olan siyah yanları kısa ortası uzun ve siyah gözler i olan beyaz tenli ortalama 23.24 yaşlarında birisi duruyordu.

"önüne baksana be kendini otobanda mi sandn sen okul burası" dedim biraz yuksek sesle ,mira kalkmam için yardim ediyordu.

X;" siz de yere bakicaginiza karşınıza baksaniz birşey olmaz küçük hanim" dedi ve gitti.Arkasindan yüksek sesle "insan bi özür diler be insafsiz"diye seslendim ama nerde hic otarafli bile olmadı öküz.

Mira:;" iyimisin? Zeyna"dedi gülümseyerek seviyorum ben bu kızı ya canım benm "iyiyim knkm birşey yok ipinden öküz boşanmış biraz ona sinirliyim" dedim gülümseyerek.

Oysa o öküz dediğim insanin benim bitmek bilmeyen sevgimin askimin sahibi olacağını nerden bilebilirdim ki!

Sınıfa gelmistik orta ön sıraya geçtim ve oturdum. Bugün çoğu kişi gelmezdi okulun ilk günü diye. Benim iki tane Hayırsız kankam var onlar gelsin yeter biz ücümüz okulu yonetiriz! 😂
Kapıyı sertçe vurup içeri giren Polat'i gördüm sapsik siridarak geliyordu.

Polat;"Zeyna ve Mira ayrılmaz ikizler dicektim ki öküzlerdiniz demi siz"dedi salak kendini ne sanıyor bu aptal bizden yüz buluyor bu Piç "hee hee yavrum biz öküz sek sen nesin bizim bi adımız var sende o da yok aptal" dedim mira polatin yanina giderek "lan Puşt sen bize öküz dicene kendine bak aptal sen olmamissin eve varınca şöyle anana bubana fabrika ayarlarına geri gondersinler yeniden denesinler " dedi baya gulmustuk hepimiz daha sonra sarildik ücümüz

Polat; " ozlemisim ha sizi kızlar "dedi
Mira;" bizde seni sapsik "dedi ve tabiki ben birşey demeden zil çaldı.
Sirama geçip oturdum,Mirayla beklemeye başladık.

...........,.

Tabi bugün okulun ilk günü ve kimse gelmez diye müdür konuşma yapmamıştı, yarin yapacaktı herkes varken :D

Sınıftan içeri koridordaki öküz girmişti, tamam biraz yakışıklı olabilir yada ne bilim sigarayla parfüm kokusu karışmıştı ,ama burnuma çok güzel geliyordu. Masasına geçerken sınıfa doğru dönüp "günaydın" dedi bizim geçte olsa jeton düştü! Herkes ayağa kalktı ve "günaydın" dedik toplu bir şekilde.
Ne yani bu öküz öğretmen miydi?
Ah aman tanrım çekeceğim var benim bu öküz den kesin koridoru unutmamıştır..

Arkadaşlar desteğinizi ve beğenilerinizi bekliyorum! Ne kadar çok destek o kadar bölüm...😊 iyi okumalar....

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin