Aras
Sabah olmuş uyanmıştım. Doğrusu uzun zamandır, bu kadar rahat uyku uyumamıstim. Mutfak diye bildiğim yerden sesler geliyordu. Mutfağa doğru ilerlemek için oturur pozisyonda olduğum yer yatağından kalkıp, mutfağa yöneldim.
..............
Mutfağa vardığımda olduğum yerde, kapının kenarına yaslandim. Tezgahın üstündeki bulaşıkları yıkayan Zeyna, ilmigimi çekmişti. Başındaki kundaklanan türban, altındaki şalvar, üzerindeki örgü yelekle aşırı tatlı ve güzel olmuştu.
.................
Zeyna
Sabah kalkmıştım. Ve burada giymem için nenemin aldığı kıyafetleri giymustim. Doğrusu çok rahat ve tatlı kiyafetlerdi, Oldukçada bana yakismisti.
............
İlk isim mutfaktaki bulasiklari yıkamak olmuştu. Bulasiklar bitmişti. Ellimi kâğıt havluya uzatmistim silmek için, daha sonra olduğum yerde gözlerimin kocaman şaşkın bir şekilde, kapıda kollarını bağlamış kapının eşiğine yaslanmış ,bna bakan Erkan hocayi görmüştüm.
...........
"Neye bakiyonuz hocam?" dedim. "Şey Zeyna, tren geçecek ona bakiyorum." dedi kendini bilmiş. Kaslarimi cattim."hocam, burada tren rayı yok, burası köy!" dedim. "O zaman inek geçecek Zeyna, onu bekliyom." dedi. 'Ey allahım ya' bunlar hep beni bulur zaten. "Beklemeye devam edin hocam , biraz sonrada koyun gecer sayarsiniz artik!" deyip dışarı doğru çıkmak için ilerlerken, kolumu tutulmasıyla arkama döndüm. Tutan Erkan hocaydi. Bastan assagi süzdü. "Seyyy... Zeyna sanada doğrusu, boyle giyinmek yakismis." dedi.
Duyduğum cümleyle doğrusu şaşırmıştım. Beklemezdim ben, bu çok bilmisin boyle konulacağını! "Sagolun hocam." dedim. Ve tekrar dışarı çıkmak icin hareketlendim.
..............
"Hocam ya yapmayın!" diye bağırmıştım. Doğrusu dışarı çıkmıştık, ve Erkan hoca, şuan da eline aldığı keltenkeleri üzerime atmaya çalışıyordu. Korkuyordum! Küçük tü ama olsun, korkuyorum. "Kaçma cadı! Birşey yapmaz yemez seni, eline verim biraz incele bari." dedi, çok bilmiş! "Yok ya, başka emriniz varmı hocam?" diye baya ara acmistim, kaçarak.
...........
Erkan hoca, beni kovalamayi bırakmış, zeytin ağacının gölgesine oturmus telefonla oynuyordu. Yanina yaklaşarak, ellerine baktım, kertenkelerin olmadığını farkedince, yanina gidip oturdum. Telefonda biraz daha oynadıktan sonra, cebine bırakıp telefonu bana döndü.
"Hadi kalk Zeyna, birşeyler yapalım. Köyde o kadar is var demistin." dedi. "Bi dakika hocam, neneme sormam lazım!" dedim. Ve nenemin yanina yani hayvanların olduğu yere gittim. Nenem keçileri yemliyordu."nenem kolay gelsin. Varmı yapılacak birşey?dedim. "Sağol kizim, iş var çok ama yapabilcenizmi?" dedi. Hic düşünmeden " şöyle nene,ne isi var? "Dedim. " keçi var kızım, sağılacak!" dedi. "Tamamdır." deyip, koşar adımlarla Erkan hocanın yanina geldim.
"Hocam keçi sagmamiz lazim." dedim. "Ney? Kecimi! .......Zeyna ben hic keçi sagmadim ki; hatta 15 mt yakınına bile gelmedim" dedi. "Hocam korkmayın, keçi yemez! Hadin kalkin." dedim. Elini uzattı oturduğu yerden, elini tuttum ve çektim. Kalktı olduğu yerden, ama baya sert bir şekilde benide sarstigi için göğsüne yüzümü carptim.
Sonra kafami kaldırıp uzun boyuyla bana tuhaf tuhaf, bakan Erkan hocaya döndüm. Daha sonra yüzümü yere çevirdim "Seyyy hocam, pardon özür dilerim. İstemeden oldu." dedim. Eliyle cenemi tutup, yüzüne bakma mi sağladı. "Önemli değil cadı, kaslı vücudum senin yüzünün çarpmasıyla incilcek değil!" dedi. 'Ben şok, ben manşet!' bu kadar da kendini beğenmiş görmedim ben ya 'Yuh amk' her neyse kendime gelip tekrar konuştum. "Kusura bakmayın hocam, ben sizde kas göremediğim için özür diledim, belki acımıştır diye! Kas gorseydim dilemezdim." dedim. Ve Piç smile gülüşümu yapıp arkami dönüp ahıra doğru yol aldım.
'Aferim kizim, boyle devam et ver su çok bilmisin lafını sussun...' dedim kendi kendime😀
.............
"Hocam arkanızda, tutun çabuk!" dedim. Ahıra gireli çok olmustu. Ama biz daha hala fırlama keçinin arkasında koşup duruyoruz. "Ya Zeyna, tut diyon da ya birşey yaparsa? Hayvan sonuçta sağı solu belli olmaz ki." dedi. Ey allahım ya gelde bozdur. "Tamam hocam ben tutarum. Daha keçinin adam yediğini görmedim ama ..... Neyse" dedim.
Arkadaşlar destek atmanizi istiyorum. Acemi yazarlık yapıyorum. Sizin desteginizle daha çok bölüm uretebilirim. Lütfen destek..!😊