Yazar
Zeyna ve Erkan o gün kavgadan sonra Zeyna'nın isteği üzerine ayrılırlar. Zeyna Erkan'a hakaretler yağdırır.'Bundan sonra seni görmek istemiyorum' der Erkan, ise kızın haklı olduğunu bildiği için birsey demez ve sen nasıl istersen deyip, onu onaylar.
******
Aradan tam tamına 1 hafta gecer. Zeyna evden okula okuldan eve gider. Sosyalleşmeyi bırakmış, derslerini boşlamış hatta en yakın arkadaşıyla bile, muhatap olmamıştı. Bunu farkeden annesi ve arkadası mira olmuştu. Babası ise çalıştığı için pek fazla görüşmüyorlardı bile...
Okullar kapanmak üzereydi, Erkan ise mesleğini bırakmak için istifa dilekçesi vermişti. Çünkü okulda Zeyna onun dersine bile girmiyordu. Müdür bey ise; dilekçenin onaylanması biraz zaman alacak, o zaman içerisinde devam etmek zorundasın der. Erkan için ne kadar zor olsada bu durum, mecburdu gidip gelmeye. Ailesinden oldukca miras düşmüştü. Uzun bir süre çalışmak istemiyordu.
Zeyna
Sabah kalkıp okul için hazırlanmaya baslicaktım , birden başım dönmüş ve olduğum yere tutunmak zorunda kalmıştım. Bas dönmesi gectikten sonra, tuttuğum lavobanın kapısını acıp içeri girdim. Dişlerimi fırçalamak için macun sürdüğüm fırcayı ağzıma götürdüm. Bir iki sefer dişlerimde gezdirdikten sonra midem bulandı ve kusma isteği geldi, dayanamayıp klozetin kapağını acıp kustum.
*****
Öyle dakikalarca aynaya bakıyor, Allah'a dua ediyordum. Düşündüğüm sey olmasın diye. Evden apor topar hazırlanıp cıktım. Anneme ac olmadığımı midem'in agrıdıgını söyleyip geciştirmiştim. Okul yolunda ki eczaneye sapıp, gebelik testi istediğimi söyledim. Kısık sesle söylediğim genc kadın bana bakınca, ben de "annem için istiyorum" dedim. Başıyla onaylayıp, caprazındaki raftan aldı ve verdi. Ödemeyi yapıp hemen cıktım. Okula dogru hızlı adımlarla ilerledim.
Erkan
Okula giderken başım agrıdıgı için eczaneye sapıp ilac alacaktım. Eczaneye yakın durduğumda içeride Zeyna'nın olduğunu farkettim. Onun çıkmasını bekledim. Kadının eline verdiği kutuyu apor topar cantasına koyup hızlı bir sekilde okula dogru ilerledi. Öyleki yanından gectiği arabayı bile farketmedi, benim arabamı. Arabadan inip eczaneye girdim. Zeyna'nın ilac aldıgı kadının yanına gittim."iyi günler"
"iyi günler efendim hosgeldiniz"
"teşekkür ederim, ben agrı kesici almak istiyorum. Hafif basım agrıyorda"
"tabi efendim"
Kadın agrı kesiciyi raftan alıp geldi, ücretini ödeyip
"şey, biraz önceki Kız benim öğrencimde onun neyi varmış ögrenebilirmiyim?"
"Müşterilerimiz hakkında bilgi vermemiz yasak efendim"
" Sevdiğim bir öğrencim, neyi olduğunu bilmek hakkındır diye düşünüyorum. Yani eger hastaysa müdür bey le konuşup rapor verdiririm"
"yok hayır hasta değil, annesi için gebelik testi aldı."
Ben duyduğum seyle biran duraklasamda kadına "iyi günler" deyip cıktım. Arabaya bindim 'bu olabilirmi? Zeyna hamile olabilirmi? Benim bebeğimi taşıyor olabilirmi? O geceyi hatırladım. Evet olabilirdi, ben içine boşalmıştım. Peki hamileyse ne olacak, ailesi onu siler o ise beni istemiyor "Allah' ım sen büyüksün" hemen arabayı calıstırıp okula ilerledim.
Yazım hatalarım var kusura bakmayın.. 😊