31. Bölüm

104 5 3
                                    

Zeyna

Sabah basımın ağrısıyla gözlerimi açmıştım. Odam'da uyumadiğımı anlamam fazla zaman almamıştı.Gri ve siyah'ın hakim olduğu odada  kırık beyaz yatak güzel durmuştu.

    Fazla zaman gecmeden hangi durumun icinde oldugu farketmistim, Hayır olamaz, carsafin içine bakmaya korkuyorum. Sanki üzerimde hiçbirşey yok çıplak gibiydim. Çarşafı biraz kaldırıp baktım ki "hayırrrr" diye çığlık çıkmıştı agzimdan. Kimin evindeyim ve dün aksam ne olduğunu hatırlamıyorum.

"Zeyna! İyimisin?" Erkan gelmişti yanıma "ne demek iyimisin ne oldu? Ne yaptın? Bana" diye bağırdım.
"Hatirlamiyorsun demi?" dedi."evet hatirlamiyorum." dedim. Dolabını açtı ve pjama takimi verdi "bunları giy aşağıya gel kahvaltı hazır" dedi. Bende "sana bir soru sordum." dedim. "Kahvaltıda konusuruz" dedi ve asağı indi. Üzerime verdiklerini geçirip, elimi yüzümü yıkayıp, inmiştim aşağı.


     Mutfakta yatak odası gibi; siyah, gri, beyaz hakimdi. Masada ne ararsan vardı, hani derler ya 'bir kuş sütü eksik' onun misaliydi. Gidip karşısına oturdum."seni dinliyorum, ne oldu aramızda" dedim.

Elindeki kahve kupasını bırakıp, bana döndü. Gözlerimin icinde baktı.
"Sen sarhoştun, o bardaki piç kurusu sana sarkıntılık yapıyordu, bende seni buraya getirmek zorunda kaldım. Mirayada babanlara onda kalacağını söylemesini istedim. Buraya gelince seni kucaklayıp yatağıma götürdüm." dedi ve derin bir nefes daha aldı. Ben ise avucumun içini tırnaklayıp, bacağımı titretiyordum." Zeyna sen cok sarhoştun ve seni yatırdıgımda beni bırakmadın, dayanamadım. Kendime engel olamadım. Sana sahip oldum Zeyna... " duyduklarımla gözlerim kararmıstı.....

     Aklım başına gelince öylece karşıma baktığımı farkettim. Erkan ise yanıma gelmiş, tansiyonumu ölçüp " bebegim Zeyna yavrum" diye sesleniyordu. Elimi elinden cekip ayaga kalktım. "ne demek dayanamadım, sen nasıl benden faydalanırsın ne diye evime koymadın ne diye geldin, sen sen ne diye bana dokunursun mahvettin beni nasıl yaparsın bunu" diye hem bagırıyor hemde aglıyordum. Sonucta ben beyaz bir tülbenttim. O beni kirletmişti, benim babama bir sözüm vardı namusuma sahip cıkıcaktım.


     Bittim... Ne namusum kalmıştı ne beyazlığım. Asıl bundan sonra ne olacaktı..!


Kusura bakmayın! Uzun süre yazamadım. Anne oldum cünkü😍 1 yıldır evliyim, ve kısa süre sonra hamile oldugumu ögremdim. Ve şimdide bebeğim kucağımda Rabbim isteyen herkese nasip etsin...

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin