Erkan
"Zeyna,bırak şu kadını!" diye bir yer yerden bağırıyor bir yerden de Zeyna'yı kadının üstünden almaya çalışıyordum.Zeyna: "seni gart tavuk seniiii, sen kim bana laf atmak kim?" diye bağırıyordu. Ve elini kadının saçına dolamıs etrafında döndürüyordu...
X"Bırak beni lütfen bırak "
Zeyna" önce bi dövim çakma surat sonra bırakcam seni"
"Zeyna yeter artik ya bırakır sin yada giderim" diye bağırmıştım en sonunda... Zeyna önce durup bana baktı ciddi olduğumu anlayip, kadını bıraktı. Kadın bırakır bırakmaz oradan kaçtı."Sen ne yaptığını sanıyorsun Zeyna?"
"Ney ne yaptığını ben sen başka sana kimse bakamaz"
"Zeyna kadın olgun bir kadındı, ama sen azarlayip yollucagin yerine, çocukluk yapıp kadını herkesin önünde dövüyorsun"
"Çocukluk mu? Sevdiğini yavsaklardan korumak ne zaman dan beri çocukluk oluyor haa?"
"Tamam Zeyna birşey demiyorum hadi gidelim."
"O kadın yüzüne bu günümüz berbat oldu, hem birde sadece bir yavşak yüzüne, pes yani bravo" deyip hızla yanindan uzaklaşmıştım.Canım sıkkındı, içimi birşeyler parçalıyor, kanatiyordu. Doğrusu ne yapmak istediğimi bilmiyor,öylece mal gibi bakinip bos sokakta yürüyordum. Şuan nereye gittigim veya ne yaptığım umrumda değildi. Bildiğim tek şey varsa; oda beni bir yavşak yüzüne sevdiğim adamın azarlamasiydi. Sebepsiz suçsuz yere...
********
Eve gelmiştim. Saatlerce boş sokaklarda dolanmaktan yorulmuş halsiz düşmüştüm. İlk defa tartismistik. Kapıdan içeri girip bana sarılan Nur'a karşılık verdim. İçeri geçip anneme sıkıca sarılıp kokusunu içime çektim, şuan en çok anneme ihtiyacim var... Peki ya ne dicektim?
'Anne ben birinle sevgiliyim, adamı seviyorum hem de bu adam benden yaşça büyük olan ogretmenimmi?' dicektim. Annem öldürürdü beni. Aslında hic fena olmaz, dert tasa kalmaz boylelikle...********
Düşünüyordum! Saatlerce düşünüyordum. Ben bu insanla ileriyi düşünüyor, ve hatta onun eşim olmasını istiyordum. Bir yavşak yüzüne beni azarlayan,küçük duruma düşüren iki gün sonra başka sorunlardan bana ne yapardi kim bilir?
Bugün çok az yüzüne baktığım tlf elime aldım. Sessizdeydi, ve 52 tane cevapsız arama vardı. Hepside oydu yani 'Erkan hoca' başka kim olabilirdiki zaten.
Yine arıyordu bu sefer açacaktım.
"Alo"
"Zeyna,güzelim"
"Evet, ne oldu"
"Zeyna nereye gittin? Şuan nerdesin?"
"Seni ilgilendirmez"
"Zeynaaa! Sana bi soru sordum."
"Bana hangi sıfatla soru soruyorsun?,git bu sorunu cakma orospuya sor." deyip suratina tlf kapattim. İçim rahatlamıştı, ofkemi birazda olsun kusmustum.Arkadaşlar kusura bakmayın uzun suredir yazamadim. ❤❤
Sizce bu hikayedeki ilerideki bölümler nasıl olmalı??