Bugün yeterince yorulmuştum. Aslında kafami yardım diye, değil. Saçma sapan düşünceler yormustu beni...Ne oluyor anlamıyorum. Beni zorla hastaneye götürürken önemsiyordu! Simdi ise ayni arabada iki yabancıydk...
Doktordan çıktık, beni eve götürüyordu. Bir elini pencereye yaslamis,barmak arasında sigara tutuyordu. Derince icine çekip, bırakıyordu. Arada göz ucuyla benden tarafa bakıyordu.
********
Eve gelmiştik. Arabadan inip tekrar Erkan hocaya baktım. "Teşekkür ederim hocam" dedim.
Benden tarafa döndü. "Zeyna birdahikine dikkat et" dedi. "Benim bir suçum yok hocam, boşuna beni azarlamayin" diye sesim yükselmişti.
"Zeyna Seni suan azarlamiyorum, uyarıyorum!"
"Tamam hocam sagolun" dedim.
Başını olumlu anlamda salladi.******
Evime gelmiştim. Nur"noldu abla kafana, niye sarılı?" dedi.
"Birşey olmadi ,kuzum yanlışlıkla oldu"
"Anneeee, ablam kafasını yarmis"
"Neeee" diye bir ses yükseldi zahide sultandan! Annem koşar adımlarla yanıma geldi.
"N oldu kızım bu ne hal" dedi.
"Birşey yok anne yanlışlıkla çocuğun biri kafama tas attı"
"Belli, hangi pislik çocuk o" offf offff ben neyi düşünim! "Anne ben odamdayim uyucam biraz Yoruldum." dedim
"Tamam uyu kızım"**********
Sabah uyanmistim. Sacim hala bantlı olduğu için sacima dokunmamış ve üzerimi giyinip birkaç lokma birşeyler atistirip evden çıkmıştım.
*"********
Okula varmıştım. 'Geçmiş olsun' dileklerinden sonra, sirama geçip oturmuştum. Ders matematikti. Kısa bir zamandan sonra zil çalmış ve öğrenciler sınıfa girmişti. Aradan 2 dk sonra Erkan hoca, elindeki kitaplarla sınıfa girmiş, ve "günaydın" deyip sırasına oturmuştu.
Gözleri gözlerime kenetlenmisti. Öyle meraklı bakıyordu ki, kesin bana nasıl olduğumu sorucakti. Daha sonra önüne dönüp yoklamayi almaya baslamisti.
"Mira"
"Burada"
"Kezban"
"Burda"
"Bahar"
"Burda hocam"****
"Polat"
Yanımda oturan Polat'a döndüm. "Evde hocam" dedi. Napiyor bu salak! Erkan hoca, dik dik Polata bakmaya başladı."Demek Polat bey, evde öyle mi?" dedi baya sesi gergindi.
"Yok be hoca sakaydi" deyip kahkaha attı Polat.
Erkan hoca, biranda hızlı adımlarla gelip Polatin yakasından tuttu."Sen kimsin de benim le sakalasiyon?" diye bağırmıştı.
"Şey.... Hocam sakaydi" Erkan hoca, ona tam elini kaldırmıştı ki, ister istemez agzimdan bir kelime döküldü, "dur!" demistim.Eli havada bana bakıyordu, şaşırmış ve başka bir duyguyla bakıyordu. Elini indirdi,ve yakasını bıraktı. Bana dönüp başını sağa sola sallayıp gitti. Niye böyle yapmıştı.
Arkadaşlar kusura bakmayın! Hemen bölüm yazamıyorum. Düğünüm var ve hazırlık yapiyorum. 18 yasindayim ve evleniyorum😀😇