26.Bölüm

112 2 0
                                    

Yanıma gelip oturmuştu. "Hatırlıyor musun? Yavrum seni sevdiğimi söylediğim günü." demişti." evet, hatırlıyorum. " dedim. "Okul'un bitmesine son 1 hafta kala demiştim, belki yazın gider yada başkasıyla konuşmaya baslar vs. Düşüncesiyle..." dedi. Kıkırdadim. "Evet menzuniyette demistin, kıskançlıktan deliye dönüyordun." deyip kahkahayı bastım.

  "Zeyna komik olan ne? Eger o kırmızı elbiseyi giymeseydin hic bir şey olmicakti. Sanki mezun olan senmis  gibi okulun en güzel kızı olmuşsun!" dedi.
Haklıydı... Çok güzel kırmızı uzun askılı , ve basene kadar tek tarafı yırtmaçlı elbise giymiştim. Altına ise gümüş rengi bilektan bağlama bir stiletto giymiştim. Cekemeyenler, yaşıma gore olmadığını düşünüp ezmeye çalışsa da yapamamislardi.

   Çünkü; okulun gözde yakışıklısı benim sevgilimdi. Tamamen siyah olan takımıyla o kadar dikkat çekmiştiki anlatamam. Ve asil olay da, o kadar güzel öğretmen öğrenci varken, gelip beni dansa kaldırmıştı. Ve o kadar kişi önünde dans ederken kulağıma eğilip fisildamıştı 

"Öyle uzaktan seviyorum seni
kokunu aIamadan,
boynuna sarıIamadan
yüzüne dokunamadan
sadece seviyorum
öyIe uzaktan seviyorum seni
eIini tutmadan
yüreğine dokunmadan
gözIerinde daIıp daIıp gitmeden
şu üç günIük sevdaIara inat
serserice değiI adam gibi seviyorum
öyIe uzaktan seviyorum seni
yanakIarına sızan iki damIa yaşını siImeden
en çıIgın kahkahaIarına ortak oImadan
en sevdiğin şarkıyı beraber mırıIdanmadan
öyIe uzaktan seviyorum seni
kırmadan
dökmeden
parçaIamadan
üzmeden
ağIatmadan uzaktan seviyorum
öyIe uzaktan seviyorum seni;
sana söyIemek istediğim her keIimeyi
diIimde parçaIayarak seviyorum
damIa damIa döküIürken keIimeIerim
Masum beyaz bir kagıtta seviyorum...".

                       (Cemal Süreyya)
Öyle güzel okumuştu ki gözlerim dolmuştu. Aklıma geldikçe hala gözlerim doluyor, ve ona aşkım daha da artıyordu. Yanımdaki adama baktım.

  Benim di bu adam, beyaz güzel teni ,mor dudakları, siyah duz saclari,siyah gözleri ve ben buradayım diyen kirpikleri... Herşeyiyle benimdi artik, yanimdaydi. Burnuma gelen sigara kokusu yaninda ferak sanki damla sakızı gibi kokan parfumuyle eşsizdi bu adam.

"Bebeğim"
"Efendim"
"Daldin yine neyi düşünüyon"
"Okul gecesini"
"Çok yakisikliydim kabul et" deyip kahkaha atmıştı. Ona dönüp ellerini tuttum. Gözlerine bakıp yanağını oksadim.
"Sen sadece, beni sev! Benimle şakalaş, benimle gül, benimle ilgilen,bana aşkım, yavrum,bebeğim de" dedim. Ve onun burnun hizasına gelip "bana çocuklarımın annesi de" dedim. Ve dudaklarından hatri  sayılır bir şekilde öptüm.

    Düsünemezdim... Onsuzlugu, ona bu kadar aşık olmuşken ,onun ben den gitmesine dayamazdim. .

İki elinin arasina yüzümü alıp
"Ben senden gitmem, ben sensiz olamam,sen benim nefesimsin"
Dedi, ve alnimdan  uzun bir sure öptü.

  "Hadi ama, arkada kaldin" şuan arkada kalan bendim, sevgili beyle bisiklet kiralamistik. Ve bey efendi benim yavaş olduğumu söyleyip yanimdan  uzaklaşmıştı. "Offf Yoruldum ben, bacaklarim iflas bayraklarını çekti bile" dedim. Beni dinlemeyen askima  birdaha bagircaktim ki yanindaki çakma surat morugu gördüm. Bir aileyi 5 yıl sorunsuz doyuracak parayi estetiğe veren çakma surat, şuan da benim sevgilimle konuşuyordu. 'Yaktım çıranızı' diye mirildanip iflas ceken bacaklarım bir anda canlanmıştı. Hızla yanlarına ulaştım.

X"Evet,spor sağlık ve güzellik için de çok önemli canım "
Kadın Erkana yicek gibi bakıyor, ve yavşıyordu.

Erkan:"aynen onun için duzenli......"

"Aşkım değil endeki  çakma surat,düzenli spor yapmak, her gün 24 saat spor yapsa yine guzellesmez" diye atladim lafa

"Zeynaaa"
X:"Aşkım mı? haha  gülüm de boşa gitmesin, canım sen baya olmuşsun, yasin kaç senin ha 16.17 bilemedin 18 hangisi tatlım"
"Ben senin yaşını da senide, bi gömimde, sen bi gör" dedim.

Ve........

Destek lütfen😍

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin