19.Bölüm

133 6 0
                                    

Zeyna

Köydeki islerimizi  bitirmistik. Simdi ise hastaneye dedemin yanina gidiyorduk.

Nenem"kızım, siz beni hastaneye bırakın, dedene bir gözükün sonra evinize gidin yavrum." dedi. Oturduğum ön koltuktan arkama dönüp
"nenem biz sizi geri getiririz öyle gideriz." dedim.
Nenem" yavrum giteceğiniz yol uzun kuzum, hem köye hem oradan şehire çok vakit kaybedersiz. Öğretmen oğlum da dinlensin bizim için yoruldu."

   Yanımda araba süren Erkan hoca yani Aras hocaya, baktığımda; önce bana bakti! O bana bakınca ben utancımdan camdan dışarı baktım.  Niye bakıyordu ki, utanıyorum ondan! Dün akşamki yaptığı şeyden çok utanıyorum.

Erkan; "Benim için bir sorun Yok efendim, ayrıca benim içinde koy havası iyi geldi. " dedi.

Nenem;" sık sık gel oğlum! Ben de seni çok sevdim. Bir nenende annende burada var." deyip kıkırdadi.

Erkan"sağolun efendim, gelicem bende sizi sevdim." dedi. Ben ise camdan dışarı bakiyordum, önüme bakmak istesemde ona utancimdan  bakamiyordum.

**********

Hastaneye gelmiştik, asistandan dedemin oda numarasını isteyip yukarı katları çıkmaya baslamistik.

****
Koşarak dedemin odasına girmiştim. Dedem uzandığı yerten televizyon kumandasiyla oynuyordu. Karşısına gecip!

"Dedem" dedim, daha sonra gidip boynuna sarıldm.
Dedem" yavrum güzel kızım benim" deyip sacimi  okşuyordu.
Daha sonra nenemle Erkan hoca, girmişti.
Nenem " Bey nasılsın?" deyip yanina oturmuştu.
Dedem"iyiyim hanım güzel torunumu gördüm daha iyi oldum. " demişti. Gözleri dolmuş aglicakti. "Dedem ağlama bak bende üzülürüm" dedim elini tutup üzerinden Öptüm.
Dedem"tamam deli kız aglamicam yeter ki sen üzülme! " demişti gülümseyerek.

     Daha sonra Erkan hoca, dedemin yanina gelerek "geçmiş olsun efendim" demişti.
Dedem"sağol evladim allah razi olsun." dedi. Araya nenem girdi.
Nenem "bey bu evlat bizim, Zeyna'nın öğretmeniymis, Zeyna'ya eşlik edip bize getirdi." dedi. Dedem gülümseyip "sağol oğlum bu zor günümüzde bizim yüzümüzü güldürdün" dedi. Daha sonra bana dönüp biraz sohbet etmeye başladık Erkan hoca da nenemle ve dedemle vedalaştı, banada aşağıda sigara icicegini isim bitince aşağıya gelicegimi söyleyip gitti.

******
Nenemlerle vedalasmis, aşağıya inmiştim. Arabanın olduğu yere gitmiştim. Erkan yani Aras hoca beyaz dar paçalı pantolonu siyah gömleği ve beyaz tabanlı spor ayakkabisiyla siyah arabasının önüne yaslanmış, sigarasını içiyordu. Göze çok güzel hitap eden şölen sunuyordu. Öyle ki bunun bi farkında olan ben değildim.

   Yanından geçen kadınlar, ona yiyecek mis gibi bakıyordu. İster istemez içimde burkulma olmuştu.'Aman herneyse banane'
Deyip yanına gittim. Beni görünce sigarasindan son kez içine derince çekip izmariti yere attı. Bana dönmeden "isin bittiyse gidelim Zeyna" dedi bende "bitti hocam" deyip arabaya geçtim.

     Hem öpmüştü, beni benim iznim olmadan, hemde şuan benden kaçıyordu.Soğuk davranıyordu bana, buda morelimi  yerle bir etmeye yetiyordu.

*******

    Yola çıkmıştık, ve ben uykuya dalmak üzereydim. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyor du.

    "Zeyna hadi uyan geldik evinize, Zeyna" uğultulu bir şekilde gelen sesle gözlerimi yavaş yavaş aralamıştım. En son Erkan hocanın, yanında olduğumu hatırlayarak uyandim.
Erkan hoca bana bakıyordu, dalmış olmalıydı bir anda bana baktiginin hatta daldığının farkına varıp önüne döndü.

"Şey.... Kusura bakmayın içim geçmiş, hocam" dedim. Bana bakmadan "önemli değil" dedi. Umursamaz şekilde "iyi günler" deyip, arabadan indim.

Arkadaşlar telefonun bozulduğu için yazamamistim, yaptırdım ve yazmaya basladim. Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum😘

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin