Bölüm 4

252 14 0
                                    

Yine sabah zır zır çalan alarmla kalktim. Lavobaya gidip özel islerimi  hallettim.Daha sonra odaya gelip üzerimi değiştirdim. Aşağıya inip , annelemlere slm verip, kahvaltı yapmadan evden çıktım.Kulaklığı kulağıma takıp okula doğru ilerlemeye başladım.

    Hava çok sıcaktı, bunalmistim. Sonunda okula varmistim, kulaklığı çıkarım okulun içine attım kendimi.
Sınıfa doğru çıkarken merdivenlerde mirayla karsilastik.

Mira:" Zeynaaaa! Kızım bu ne hal, kıpkırmızı kalmış sin! " dedi şaşkın bir şekilde " knk görmüyon mu? Sıcağı ondan dolayı kizardim" dedim. Mira;" knk iki yanağına bir er yumurta kirsak  dakikada kızarır valla😂" dedi,sapsik  "he he öyle olur" deyip göz devirip, sinafa  gittim. İlk ders edebiyattı, zil çalmış herkes sınıfa girmişti. Öğretmenin gelmesini bekliyorduk, herneyse öğretmen geldi.

Öğretmen; " günaydın " dedi. bizde hep bir ağızdan "günaydın" dedik ve oturmamizi işaret ederek masasına geçti. Yoklamayi  aldı, ve ders anlatmaya başlamıştı ki burnumdan bir sıvı geliyor gibi oldu. Çok geçmeden sırama kan damlamaya başladı , benim farketmemle bizden tarafa dönen edebiyat öğretmeni Elif hoca, "Zeyna  cabuk kızım lavobaya git" dedi bende gözümle onaylayıp sınıftan çıktım, merdivenlerden inerken Erkan hocayla karşılaştım. Burnumun  kanamasini  farketmiş ki

Erkan;" Zeyna ne oldu sana , dışarıya bahçeye çeşmenin oraya git geliyorum bende" dedi bnde basimla onaylayıp dışarı ilerlerken Erkan hocada yanimdan hızlı adımlarla ilerlemeye başladı.

.............

Bahçeye inmistim,çeşmenin yanina gittim. Ve burnumu  yıkamaya başladım. Hızlı adımlarla yanıma gelen Erkan hocayı farkettim.

Erkan; "o öyle mi olur?" dedi ve ben birşey demeye kalmadan kafami tuttuğu gibi, çeşmenin altına soktu .Buz gibi suyla bir güzel ıslatti sağolsun beni ,kafami çektim geriyo doğru yüzüme gelen saçları çekmek için elimi  yüzüme götürüyordum ki "al sunu cıngıllı kurulan" dedi siridarak. Sinirli bir şekilde elinden uzattığı havluyu çekip aldım. Sonra okula doğru ilerlerken "hey bi teşekkür etseydin bari" dedi dalga geçer gibi, arkami döndüm ve açtım ağzımı " siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Bastan assagi islandim bütün gün sayenizde ıslak ıslak gezicem , sadece hafif bir burun kanamasıydi, o kadar oda sıcaktan oldu , peki ya simdi sizin yüzünüzeden Ip ıslak oldum, ya hasta olursam o zaman ne yapcaniz ha ? " dedim. Konuşmasına izin vermeden hızlı adımlarla okula geçtim , ve sınıfa geçtim. Sırama oturup dersi dinlemeye başladım ve bla bla.......

..............

Okul bitti sonunda, evime doğru giderken yanımda siyah araba durdu. Bu sefer siz de tahmin etmissinizdir!
Tabiki de Erkan hoca, o durdu yanımda arabanın penceresinden içeri bakmaya başladım. " ne ye bakıyorsun binsene çıngıllı" dedi pişkin bir şekilde , " yok hocam ben giderim sağolsun" dedim önüme yoluma dvm etmeye başladım.

Erkan'dan

Ey allahım ya ne dik kafalı,birşey bu kız,
"Alooooo sana diyorum binermisin su arabaya çıngıllı" dedim artik yanında durarak. Şuna bak beni duymazlıktan geliyor, en çokta dikkatimi çeken su nazlı , ve çeneli olması. Her kız bna yalakalik Sürtük lük yaparken, bu bana bi değişik davranıyor. Herneyse bizim çıngıllı hic buralı olmadan yoluna devam ediyor, benim de adim 'Aras Canveren ' se bende seni bu arabaya bindiririm. Arabayı sağa çekip duruttum. Arabadan inip arabanın yan tarafına geçip kapısını açtım. Daha sonra arkasından gidip bir elimi dizleri tarafına diğer elimi  de beline atıp kucağima aldım. Tabi bu inatci keçi dururmu? Ağzını açtı gözünü kapadı" indirin beni , ya biraksana , zorun ne senin hoca , indir lan beni ben komser  kiziyim" diye anirip duruyordu. Bakin bağırıyor demiyorum aniriyor bildiğin, kulagimda  artik hic pas kalmamıştı, ve sonunda arabaya bindirdim.

Arkadaşlar ne kadar beğeni o kadar bölüm😊

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin