"Oturun" dedi masasına ilerlerken masasına elindeki çantayı ve bir kaç kağıdı koyup , tam karşıma geçti.
Orta siradayim ya ondan dolayı karsimdaydi simdi sifina doğru konuşmaya basladi.X;"merhaba gencler ben Erkan Gökdağ, ben sizin bu seneki matematik öğretmeninizim! Bu sene matematik derslerini beraber islicez.
Yaşım 24 ve yeni atandim ilk görev yaptığım okul sizin ki ilk öğrencilerimde sizsiniz!😊 güzel bir dönem geçirmek dileğiyle..." dedi ve masasına oturdu. Tabi adam yakisikliydi! Şöyle bi sınıfa göz gezdiriyorumda! Adama bakmayan kız yok be , bune yicekler gözleriyleFatma;" Hocam sevgiliniz veya Eşiniz varmı? " diye bir soru sordu pis orospu şıllık adam geleli 5 dk olmadı be pust.
Erkan;"özel hayatım sizi ilgilendirmez küçük hanim.!" dedi 😂 tabi beni bir gülmek aldı ama akıllara zarar içimden kikir kikir guluyordum.
Erkan;" evet gencler yoklama almicam bugün çoğu kişi yok simdilik serbestsiniz, gürültü yapmadan ve ayakta gezmeden istediğinizi yapabilirsiniz" dedi ve tam elini cebine atarken benden tarafa baktı! Göz göze geldik.
Erkan; "hey sen biraz önceki koridorda yere oturan kız değil misin?" dedi pişkin bi bakışla "evet oyum sizde özür dilemeden ipinden boşanmış öküz gibi geçip giden kisisinuz sanırım" dedim ölümcül bakış atarak, kasları catildi "sen Nasıl konuşursun benim le ben senin ogretmeninim boyle konusman uygun değil cıngıllı" dedi yandan ama tatlı bir siridisla " cıngıllı derken?" dedim sert bir sesle ve kendinden emin bir şekilde soyledim.
Erkan; boşver zamanı gelince görürsün cıngılli " dedi ve göz kirpip önüne tlf döndü. Aptal herif kendini ne sanıyor bu gerizekali öküz ne olucak birde öğretmen olmuş bu kendini beğenmiş tavriyla.herneyse biraz mirayla konuştuk vs.
.............
Dersler bitmişti. Okul ilk gününden sıkıcıydı, kulağıma kulaklığı takip mirayla ve polatla vedalastiktan sonra koyuldum yola..
...........
Evime gelmistim. Kapıyı açınca karşımda morel kaynağı Nur ' u gordum.
Nur: "ablaaam gelmiş! Hosgelmis..."
Dedi. Ve atladı kucagima "tatlım benim seviyorum seni " dedim ve yanağından öpüp salona geçtim.Annem:" hosgeldin kızım" dedi gülümseyerek "hosbuldum bebeğim" dedim Onuda kocaman öpüp odama çıktım. Üzerimi değiştirip yatağıma uzandim ki yorulmusum gözlerim kapandı kapanıyor!
..............
Nur:"abla kalk babam geldi! Yemek yicez, kalk hadi! " diye sesleniyordu.
Belli ki uyuya kalmisim "tamam geldim" dedim ve kalkıp yüzümü yıkamak için lavaboya gittim.Salona inip babamın yanina gidip yanağından öptüm . babam" günaydın tatlım" dedi gulerek "he he baba yorulmussum uyuya kaldım sabah olmadığını biliyorum merak etme " dedim Piç smile gülüşü atarak😀 hep birlikte masaya geçip aksam yemeğini yemeğe başlamıştık.
..............
Yemeği yedik ve tv karşısına geçip muhabbet etmeye başladık. Tabi çoğunlukla Nur konuşuyordu, küçük olduğundan yorgunluğu ve derdi tasayı bilmiyordu. Kafa rahat tabi konuş ablacim konuş.
..........
Herkes esnemeye başlamıştı, Nur çoktan uyumustu. Nur daha 5 yasında olduğu için uyumayı çok seviyor. Herneyse herkese "iyi geceler" dedim ve odama çıkıp geceliklerimi giyip bıraktım kendimi uykunun kollarına..
..............
Ziiirrr ziirrr çalan alarmı kapatip saate baktım 7.30 kalkıp giyindim koyu yeşil bir şişme mont geçirdim üstüme aşağıya salona geçtigimde daha kimse uyanmamisti. Kapıya doğru gidip kırmızı bilek boy biraz ustu bir bot geyip çantamı alıp çıktım evden. Kulağıma kulaklığı mi takip koyuldum okula.
.........
Okul' un dışarıda ki kapısından girmek üzereyken yanımda siyah BMW durmuştu. Kulagimdan kulaklığı çıkarıp içindeki kişiye bakmaya başladım ki bakmaz olaydim. O öküz hoca karşımda siridiyordu " günaydın cıngılli " dedi çapkın bi gulusle bende ondan tarafa bakmayarak "günaydın hocam" dedim ve koyuldum tekrar yola, o da yoluna dvm etti tabi .
Arkadaşlar desteğinizi bekliyorum.😇