Bölüm 14

158 8 0
                                    

Erkan

Kantin de, istemeden de olsa! Zeyna gilin konuşmasına kulak misafiri oldum. Doğruyu anlamak için, sınıfa doğru giden Zeynayi duruttum. Yanıma çağırdim. Konuştum, ve onunla köye gitmeye karar verdim.

Daha sonra, müdürün yanina gittim.
'Zeyna ' nin  durumuyla ilgili konusacagimi  söyleyip babasının numarasını istedim.' müdür numarayı verdikten sonra; Ünsal beyi yani Zeyna nin  babasını arayıp konuştum.
'Ona Zeyna'yla köye gitmek istediğimi, ve ona sahip cikicagimi dile getirdim. Daha sonra; Nenesine  yardımcı olacağımı, elimden gelen isleri yapacagimi  söyledim.' Oda kabul etti. Biraz zor oldu ama bir şekilde oldu.

............

Okul bittikten sonra, Zeyna' yı arabanın yaninda beklemeye başladım. Bana yaklaşan Zeyna'yı farkettim. " eee hadisene, Cadı!" dedim. Gulerek! :D Burukca gülümsedi, ee  belliydi pek benden hoşnut değildi.

Yanıma geldiğinde, arabaya binmesini işaret ettim. Önce evime gidip, giyecek kıyafetler alicaktim. Zeyna' ya baktım, başını cama koymuş yola doğru bakıyordu.

"Eee anlat sana " dedim. Sessizliği bozmak amaçlı!
"Neyi hocam?" dedi.
"Ah Zeyna! Senden yol arkadaşı olmaz kızım. Ben sana soylim, ne kadar negatifsin sen". Dedim biraz cildirtmak amaçlı , yoksa bu yol boyle bitmezdi.
" Hocam , ben negatif değilim!" dedi kasları catilarak.
"He he sen öyle san!" dedim. Daha fazla sınır etmek amaçlı.
"Siz niye geliyonuz benimle?" dedi.
"Sen sor diye" dedim.
"Hocam, lütfen bana doğruyu söyleyin" dedi.
"Zeyna! Dilin pabuç kadar, sanane niye geliyorsam geliyorum. Babanın haberi var , ve sana hesap vermek zorunda değilim 'küçük cadı'" dedim. Sinir olmuştu!

Hatta , baya burnundan soludugunu anliyordum. Ve bu beni mutlu etmişti.
Evime gelmistik. 'Zeyna ya  isterse gelip, evimi gorebilirsin  veya da arabada 5 dk beni beklersin' demistim. Oda arabada beklicegini söyledi. Bende basımı sallamakla  yetinip, evime çıktım.

Zeyna
Yaklaşık 15 dakika geçmişti. Erkan hoca, evine gireli. Ve hala gelmemişti! Birde '5 dakikaya gelirim' dedi.

Niye benimle geliyor? Babamla ne konuştu? Babam nasıl izin verdi? Ve benimle gelip napicak? Diye sorular aklımda dolaşırken, kapının açılma sesiyle kendime geldim.

"Ne oldu? Niye Korktun?" diyen Erkan hocaya, baktım. " yok hocam, dalmışim ondandir." deyip gecistirdim. Erkan hocada başını sallamakla yetindi.

...........

Yola çıkalı, nerdeyse yarım saat olmuştu. Ve; ne Erkan hoca nede ben hicbir diyalog kurmamistik. Taki! Erkan hoca, arabayı durduruna  kadar. Durduğumuzu farkedip, etrafa bakmıştım. Hoca arabayı markete uğramak için duruttigunu, söylemisti. Birşey isteğim istemediğimi sorduktan sonra, arabadan inmişti.

Ben de kendi telefonumda gezinirken, gelen sesle etrafa bakındim. Erkan hoca tlf nunu  arabada bırakmıştı. Elime alıp ekrana baktığımda arayanın' Teyzem' yazısından teyzesi olduğunu anlamıştım. Bakmamaya karar verip tlf aldığım yere geri koydum.

    Ama tekrar israrla çalan tlf , bu sefer açmaya karar verdim. Önemli olduğunu düşünerek! Ve açıp kulağıma götürdüm.

Teyze;"Alo! Aras." demişti. Ben Aras mı? diye düşünürken karşıdaki bayan tekrar konuştu.

"Alo! Teyzem Aras niye konusmuyorsun?" dedi. Ben Aras kim diye düşünürken kadın tekrar bastıra bastıra 'Aras' diyordu. Yanlış numara galiba deyip, tlf kapat tim.

Daha sonra hemen kapıyı açıp, oturan Erkan hocaya döndüm. Elinde bir poşet vardı. İçinden iki tane  'Karam' çikolatayı çıkarıp, birini bana uzattı. Uzattığı elindeki çikolata'yı alarak "teşekkür ederim,hocam! " dedim. "Önemli değil pabuç dilli" diyerek gülümsedi Erkan hoca. 

Yola koyulmuşken;dayanamayıp Erkan hocaya, aklımı kurcalayan soruyu sordum. "Hocam, Aras kim?" dememle Erkan hoca, olduğu yerde arabayı duruttu.

Lütfen destek!
😇😊

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin