30.Bölüm

136 6 0
                                    

"Zeyna hadi ama knk gece oldu, biz daha seni bekliyoz."  odadan hızla çıkıp arkadaslarimin yanina gittim. Bu aksam eğlenmeye gidecektik...

   "Geldim iste patlama" diyerek güldüm Mira'ya ,kuzeni olan Eren diye birinin daha gelicegini söylemişti. Mira ben ve polat birde Miranin kuzeni olan,Eren .

Taksiye binip gitcek olduğumuz mekanı Polat söylemişti. Ben ilk defa gece kulübüne gidiyordum. Heyacanla karisik mutlu ve kıpır kıpır dim.
Üzerime siyah deri sort ve gümüş rengi salaş atlet giymiştim. Babam evde olsaydı asla böyle çıkmama izin vermezdi, ama bugün arkadaşının kızı evleniyordu,Nur da dahil olmak üzere hepsi gitmişti. Onun için bu kadar rahattım.

Eglenicegimiz kulübe gelmistik,güzel bir mekana benziyordu. Biz üçümüz bir masaya gecmistik. Ben meyveli soda söylemiştim. Mira bira içeceğini söylemişti. Polat ise viski sipariş etmişti.


Aradan 15 dk sonra Mira'nin kuzeni olan Eren gelmişti. Sarışın renkli gözlü buğday tenli tatli biriydi. Oda viski içeceğini söylemişti. Daha sonra benden tarafa dönüp elini uzattı.
"Selam ben Eren" dedi gülümseyerek.
"Selam bnde Zeyna" dedim.
"Tanıştığımıza memnun oldum güzellik." dedi elimin  üzerinden öperek. Bende sadece gülümsemekle yetindim.
    

    Daha sonra Polatla tanıştı. Arkasından barmenin yanına gidip birşeyler aldı. Sonra yanıma gelip aldığı bardağı bana uzattı. "Dene hadi çok güzel" dedi. "Yok ben alkol kullanmıyor um" dedim. "Hadi ama güzelim bir bardaktan birşey olmaz"
Polatla Miraya baktim. El ele tutuşmuşlar dans ediyorlardi.
Ereni  susturmak amaçlı elindeki bardağı alıp içmiştim.

   Erkan

Zeyna'yı binlerce kez aramis ve msj atmıştım. Daha sonra ona ulaşamayınca Miraya ulaşmıştım. Zeynayla beraber kulüpte olduklarını söylemişti. Burnumdan solurken sonunda kulübe gelmjstim.

"Hadi ama bir bardak daha iccem" diye söyleniyordu. Sarhoş olmuştu. Üzerinde ciplak denilecek kadar kıyafet vardı. Yanındaki çocuk ise onun göğüslerine ve bacaklarına bakıyordu. Bu kadarı fazlaydı.

"Serefsiz" diye yumruğu indirmistim çocuğa. Herkes çığlık atarken çocuk ayaklandı"sen kimsin lan it" dedi
"İt senin baban dir Piç" deyip bu sefer kafa gömdüm. Ağzı yüzü kan olan çocuk birşey diyecek halde değildi.

  Zeynanin kolundan tutup çekiştirmeye basladim. Yürümemek için adeta kendini yerlere atıyordu. "Bırak beni yaaa bırak" deyip duruyordu. Onu arabaya oturttugum anda kafasını yaslayıp gözlerini kapattı.

*********

Ve sigaramdan son dumanı alıp izmariti atmıştım. Evimin  önüne arabayı parkedip zeyna yi kucaklamistim. Kapıyı zar zor da olsa açıp içeriye girmiştim. Yatak odasına girip zeyna'yı yatağa yatirdim. Boynuma  doladigi kollarıyla beni kendine çekti .

   "Seni seviyorum" dedi gözlerini açarak. "Bende seni tatlı belam" dedim. Alnuna bir opucuk kondurdum. Beni kendine çekerek ensemi oksamaya başladı, bir yerden dudaklarma yapıştı. Zorla kendimi çekip "olmaz güzelim" dedim. Boynumdan ellerini bırakmadan "seni istiyorum" dedi. Tekrardan dudaklarima yapıştı. Bir yerden opuyor  bir yerden boynumu  kulagimin arkasını oksuyor du.

Daha fazla kendime engel olamamistim bende onu istiyordum. Önce onu soymustum daha sonra kendimi dudaklarından başlayıp boynunu yalamaua başlamıştım. Bir yerden elim kalcasinda geziyordu. Altimda zevkten kivraniyordu. Göğüslerini yalayıp, emmeye başlamıştım. Süt beyazı teni o kadar güzeldi ki dokunmaya doyamiyordum. İkimizds  istekliydik. Ne kadar yanlış olduğunu bilsemde yapicaktjm.

Hem bu sayede benden vazgecemezdi, "hadi ama " dediğini duyduktan sonra olan olmuştu.

*******

  Dustan  çıkıp, bi sigara daha içmiştim. Yatağimda uyuyan ciplqk sadece üstünde çarşaf olan ve çok tatlı masum  bir kız vardı. Zeyna'nın kızlığını ben almıştım. Daha önce binlerce ilişkiye girmiştim. Ama beni bu kadar mutlu eden zevk veren tutku katan ilişkiye girmemistim.

   O benimdi artık, benim kadınımdi. Bundan sonra ona sahip çıkmak benim gorevimdi.

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin