20. Bölüm

146 6 0
                                    

Aras

  Yola çıkmıştık, ve Zeyna yola çıkar çıkmaz uyumustu. Yaklaşık, 1. Buçuk saat süren yolculuktan sonra Zeyna'nın evine gelmistik. Onu uyandırmak için döndüğümde, o kadar masum o kadar tatlı bir yüz ifadesi vardı ki uyandırmaya kiyamamistim.

    Yaklaşık yarim saat onun masum yüzüne baktıktan sonra uyandırdm.

*********
Onu evine bırakmış, simdi ise kendi evime gidiyordum. Öyle güzel uyuyordu ki, tekrar opmemek  için kendimi zor tutmuştum. Öğrencimdi o benim...

      Ve son bir dal daha, bitmek bilmeyen sigara paketleri , sert içkiler, ve düşünceler....
Ne yapmıştım ben, öğrencimi öğrencimi öpmüştüm.

Yapmam gereken şey belliydi.
Ondan uzak durcaktim, tamamen benden soğuması için, belli ki boyle giderse kendisini kötü hissedecekti. Ama beni göz önünde bulundurmazsa benim yaptığım hatayı kolayca unutabilirdi.

********

Sabah okula gelmiştim. Zeyna'yı aramisti gözlerim, aşık miydim? Hayır hoşlantimi?hayir. Sadece biran boşluğuna gelmişti ve öpmüştüm.

      Gözlerim onu bulduğunda, bir tane kız arkadaşıyla bankta oturuyordu, kız ona birşey anlatıyor ama o dinlemiyordu bile, belliki benim yaptığım hatayı düşünüyor...

Onunla tekrar konuşmam gerekti, ve bu sefer kirmam lazımdı. İstemedende olsa bu olması gerek. Yanina gidip "Zeyna, benimle gelir misin?" dedim. Bana dönüp başını olumlu anlamda salladı.

     Güzel bir anlasmamiz vardi , ceneliydi bir o kadar da tatlı ama simdi bu kız benim yüzümden solmustu  ben soldurmustum.

    Laboratuvar'a gelmistik  kapıyı açıp geçmesi için işaret ettim. İçeriye geçtikten sonra kapıyı kapatıp, karşısında durdum. Konuşmaya nasıl baslicagimi bile bilmiyordum.

  "Bak Zeyna, benm sana yaptığım hataydi. İstemeden biran boşluğuma denk gelmisti. Ve ben seni,,," lafimi bitirmeden ağzını açti. "Ben size bana niye yaptınız diye birşey sordummu? Hayır, peki size hatirlattimmi? Hayir, bakın öptünüz bitti..."deyip derin bir nefes aldı. Ben tekrar konuscagim sırada söze atladı."Ben sizin sadece ogrencinizim, biliyorum farkındayım! Sizin gibi yakışıklı, karizmatik, zengin, öğretme'nin beni seveceğini yada bana aşık olabileceğini düşünmedim. Herşeyin farkındayım." dedi. "Herşey için ben özür dilerim,size güvenip köye gittim için..." dedi ve kapıyı hızlıca açıp arkasına bakmadan gitti. Ben ise bana dediği söz ile olduğum yerden kipirdanamadim bile, öylece söylediklerini  düşündüm.

   Zeyna

Utanmaz adam, birde kendini birşey zannedip benim onu umursadigimi düşünüyor. Sen kimsinde ben seni umursicam.

  ******
Okul bitmiş ve bahçe kapısından dışarı çıkmak üzereydim, taki onu görmüştüm. Arabasına dayanmış yeni gelen, felsefe öğretmeni ile konuşuyordu. Arabasina yaslanmış bir elinde sigara diger eli cebinde o kadın ona birşey anlatırken o bizim olduğumuz tarafa bakıyordu yani benim olduğum tarafa bakıyordu.

Böyle uzaktan bakınca ne güzel duruyordu fiziği, saçı teni, herşeyi güzeldi... Herneyse yoluma devam etmek için geri döndüm. Biraz ilerledikten sonra onlara tekrar bakmak istedim, arkamı döndüm. Onlara baktığımda ikiside  ağızlarını açıp gulduklerini  farkettim.

   İçimde burukluk oluşmuştu,en son bana böyle köyde gülmüştü. İster istemez tuhaf olmuştum, bu duygu yani suan içimde olan neydi bilmiyordum, ama beni üzmüştü.

**********

  Günler öylece akıp gitmişti,Erkan hocayla tek bir kelime bile konuşmamıştık. Doğrusu ders anlatirken bile bir sefer olsun doğru dürüst benim olduğum yere bile bakmıyordu.

     Okulda dedikodular vardı, yeni gelen felsefe öğretmen ve Erkan hocanın arasında birşey olduğunu, yani sevgili olduklarını söylüyorlardı. Hatta ve hatta bir kaç kişi onların birbirlene 'canım' dediklerini duymuşlardı.

Benim kendime bile söylemeyi yakistiramadigim  olmuştu,ondan hoşlanıyordum. Başından beri ama kendime yakistiramamistim. Öğretmen di sonuçta, öğrencisine aşık olacak değil ya, oda öyle demişti kısasi kısas beni kendine yakıştıramazdi.

Arkadaşlar lütfen, hatam vs varsa söyleyin bana yardımcı olun😇

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin