22.Bölüm

141 7 0
                                    

Erkan

Haftalar geçmişti. Ev okul arada arkadaş çevresiyle dışarıya çıkıyordum. Çiğdem de kendine ev tutmuş ve oraya taşınmıştı.

 Zeyna; geldi aklıma ve o benim le yanlışlıkla da olsa, tek bir kelime konuşmamış göz ucuyla bile bakmamisti. Ne kadar cabuk unutmuştu onu öptüğümü! Oysa ben ne onun açık kahve gözlerini ne beyaz tenine düşen kızılımsı saçlarını ne o dolgun soluk pembe dudakları...

Normal mi? Bir öğretmenin öğrencisine git gide artan ilgi beslemesi,her seferinde onun gözüne bakmak istemesi, sadece kendisiyle muhattap olmasını istemesi.....
Değildi! Normal değildi. O anlamıştı normal olmadigini, ve benim de anlamam  gerekti. Biz yani o ve ben olamazdik, ben istesem o istemez di.

*********

Okula gelmiştim. Arabami parkedip elime ders kitaplarını alıp çıkacaktım. Bir an da gördüğüm topluluk duraksamama neden olmuştu. Daha sonra ne olduğunu merak edip otarafa gitmistim.

     Gördüğüm manzara sok gecirmeme  sebep oldu. Zeyna kafasindan boynuna doğru akan kanla,oturmuş bekliyordu. Karşısında bir tane erkek öğrenci vardi. Mudur tarafından azarlanan!
Ne olduğunu öğrenmeden öğrencilerin arasından geçip Zeyna'nın elinden tutup hızla arabaya dogru ilerlemeye başladım. Akli başına gelmiş olmali ki "nereye götürüyon? bırak beni" diye bağırdı. Birakmayinca yere oturmaya çalisti, aşırı derecede kafasından kan geliyor du, ama o hale dik kafalik yapıyordu. 

    Yere oturmuştu, arabay 10 mt kalaraktan, "Birak su inadı doktora götürüyorum"
"Asil sen beni bırak bi sana mi kaldım"
"Kafandan bardaktan boşalır gibi kan akıyor ve sn hala inat pesindesin" artik inadindan sıkılmıştım.
"Gelmiyirum anliyormusun Ölsem de gelmiyorum!" yeter artık... "Öyle gelmiyormusun?" dedim. "Gelmiyorum" dedi. "Güzellikle olmuyorsa zorla güzelim" dedim ve bir elimd  belini tutarak diger elimle dizlerinden tutup kucağıma aldım.

  Debelensede bırakmamıştım. "Bırak indir beni "
"Sebep"
Sevgilin kıskanır "
"Kim benim sevgilim şöyle de bende bilim güzelim"
"Bırak ya indir beni seninle tuvelete bile gitmem" dedi. Arabaya çoktan bindirmistim, eline verdiğim hırkami kafasına bastırmasını istemiştim.

   Daha sonra kulağına egilip "1.tuvelete bile gitmem dedin hastaneye gidicez.
2. Sevgilim yok suanlik ama istersen sen olabilirsin güzelim" deyip yandan gulumsemis göz kırpmıştım.

Zeyna

Okula gelmiştim. Bir kaç öğrenci birbirleriyle sakalasiyorlardı. Ben ise sınıfa çıkmak için merdivenlere ilerliyordum. Bir anda kafama agir bir cisim gelmişti. Ve canimi çok yakmıştı. Cisimin  gittiği yöne bakıp taş olduğunu farkettim. Ve kafamdan aşağı akan ılık sıvının kan olduğunu anlamistim.

******

Simdi ise bana haftalardır, bakmayan adamın arabasında hastaneye gidiyordum.

    Hastaneye gelmiştik, arabadan inmiştim. O adamın cekistirmesiyle  sarsılmıştım. Şuan kolumdan  tutmuş hızla acile doğru götürüyordu.

Erkan " doktor acil" diye bağırıyordu.
Hemşire "buyurun beyefendi şuraya geçip oturabilirsiniz. Doktor bey'in şuan da hastası var. 2 dk ya burada olur." dedi.
Erkan "görmüyor musunuz? Hanımefendi akan kanı, kız şimdi bayılacak! Nasıl haber veriyorsaniz verin cabuk gelsin doktor." dedi. Hemşire kafasını sallayarak yetindi.

******
Aradan 2 dk geçmiş doktor gelmişti. Yarami inceleyip temizlemiş ve pansuman yapıyordu.

Doktor " küçük hanim yaran çok ciddi birşey değil ama dikiş atmak zorundayim. Tekrar kanaman olmasın diye yeterince kan akitmissin" dedi. "Yok hayır ben dikiş vs istemiyorum. Ben düzenli olarak pansuman yapabilirim." demiştim. Ama sağolsun hemen birisi lafa atladı. "Bak ufaklık benim canımı sıkma doktor ne diyorsa o olacak, iki de bir bal yapmaz ari gibi vızıldama" dedi. Bay çok bilmiş sinirlerimi bozmuştu.

   Hem beni onemsiyor, hem öpüyor, hemde yanlışlıkla bosluguma  denk geldi diyor.  Yeterince canımi sıkmıstı.

Lütfen arkadaşlar destek😊😊

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin