Bölüm 6

219 10 0
                                    

Zeyna

Sabah yine kalktim ,alarmı mi kapatarak. Dün Erkan hoca bırakınca eve girip yemek yepip , dusa girip direk uyumustum.Herneyse yataktan dogrularak kalktim , banyoya gidip disimi  fircalayim , yüzümü yıkayıp çıktım. Daha sonra aynanın karşısına geçtim. Saçımi tarayıp, sacim salik bir şekilde salona geçtim. Annem ortaliktami diye bakinmaya başladım. Göremeyince " Anneeeeeeee" diye seslendim. Mutfaktan bi ses geldi " efendim" diye seslendi annem. Mutfağa doğru ilerledim, sandelyeyi biraz açıp oturdum. Annem' den tarafa bakarak" anne hadi sacimi  ör balık sırtı iki taraftan" dedim. " isim var görmüyonmu kızım" dedi. İsyan edermiş gibi seslenmişti.

    Biraz bakinip  yanina gittim, yanağından sulu öpücük aldım. " amaağğ anneeeğğ ben örmeni istiyorum elin dokunsun  su saclarima  canlansin şöyle anneğ" dedim dudak bükerek , annem gulumsedi elini durlayip" EE hadi o zaman oturda oreyim" dedi annem başıyla sandalyeyi işaret etti. Hemen geçip oturdum sandelyeye, annem tarak yardımıyla güzelce sacimi  oksayarak ayirdi. Daha sonra saclarimi  azar azar bölerek örmeye başladı. Gözlerimi kapatıp sevgiyle gülümserken bir kez daha anladım. 'Annesiz olmiyacagini' dedim kendi kendime. Anneler evlatları için canını bile hic göz kırpmadan verirdi. Tabi gerçekten anne olanlar, bazıları anneyim deyip geciniyor,ama bebekleri sokakta ölüme terkedilmiş, olarak bulunuyor. Herneyse annem sacimi  örüp bitirmişti. Ona döndüm gülümseyerek , oda iki elinin arasına aldı yüzümü ve alnimdan  öptü, "güzel kızım, tatlı kızım, nazlı kızım" dedi. Ve burnumdan  öptü.

Hava bugün güzeldi 'süper.😀 Hemen odama çıktım, ve ders programından beden dersinin ilk iki ders olduğunu anladim.Hemen dolabın karşısına geçip giyicegim kıyafetlere bakmaya başladım ,ne giysem diye. Daha sonra bugün esortman giymek istemediğimi anlayarak elimi  siyah dar kargo pantolumu aldım. Daha sonra üzerime beyaz üzerinde siyah biraz büyük nike işareti olan tişört ümü aldım elime. Hemen önce pantolunu sonra tsortu giydim , aynanın karsisina geçip tişörtn sağ cebimin üstündeki ucunu biraz pantolunun içine kattim. Cekmeceyi açıp , siyah kalın kemer gibi olan bilekligimi alıp koluma  taktim. Simdi olmuştu ama bir dakika olmadi ,hemen  elime ayna aldım, ve makyaj kutusundan ince uçlu eyeliner i cirakip gozumun  üstüne ince çok fazla belli olmicak şekilde çektim. Yasaktı çünkü okulda makyaj, amaa kızlar yapıyordu. Hafif olması  şartıyla benim  gibi. Daha sonra kapıya inip beyaz kalın tabanı olan sporlarimi  giyip çıktım evden.

............

Arkadaşlar basta söylim, ben hiç bir hikayeden alıntı yapmıyorum. İsimler vs, ayni olanlar olabilir veya da cümleler  ama sunu bilin ki hepimiz türk üz ve hep ayni cümleleri kurar,ve ayni dille konusuyoruz. Bunu hatırlatmak istedim.😊😊😊😊

Kalbin Gücü! (ZeyAr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin