Yoğun olan derslerden sonra, nihayet okul bitmişti. Sınıftan çıkıp Mira'yla vedalastiktan sonra öğretmenler odasına gidip,Erkan hoca varmı yokmu diye bakmıştım. Yok olduğunu farkedince aşağıya inip, okulun etrafına bakinmaya başladım.
"Zeyna" duyduğum sesle arkama döndüm. Okul kapısından çıkan Erkan hocayı, gördüm. Yanına doğru ilerledim. " hocam okuldan sonra,beni bul demiştiniz." dedim yüzüne bakarak. "Arabaya geç, sakin bir yerde konuşalım. Tabi bi sorun olmazsa" dedi. Biraz düşündükten sonra olumlu anlamda kafami sallayıp arabaya geçtim.
........
Okuldan biraz ilerledikten sonra, Erkan hocanın tlf çaldı. "Efendim" dedi. Karsidakinle diyalog kurmaya başlamıştı.
"İyiyim canım eve doğru gidiyorum"dedi galiba sevgilisiydi.
.......
"Bende seni özledim bebeğim"dedi.'Yuh amk adam hic öğrencisinden de utanmıyor. Aptal, utanmaz herif! İnsan yanımda öğrencim var, olumlu örnek olim diye düşünür.
" tamam tatlım, yakın zamanda ozlemimizi gideririz," dedi kahkaha atarak. Allahım ya gören de 'edepli uslu bir adam sanar' diye söyleniyordum.kendi kendime ,herneyse tlf kapatıp bana döndü. "Eee anlat sana Zeyna" dedi. Bende istemsiz bir şekilde yüzüne bakmadan" gördüğünüz gibi ayni hocam " dedim.Başıyla anlamış gibi yapip, Önüne dönüp yola devam etti.
Benim bu adamdan bir an önce ,kurtulmam lazım. Bune boyle öğretmen öğrenci ilişkisi böyle mi? olur. Sinir bozucu herif, ne olacak. Kendini begenmjsin teki bu adam. Benim buna bi çare bulmam lazim. İstediği gibi beni yonetmemesi lazim.maglum! sevgilisiyle konuşurken, bile yalan söyledi. Yok 'eve gidiyormuş, yalniz gibi terbiyesiz utanmasa gece giderelm ozlemimizi derdi' diye düşünürken arabanin durduğunu farkettim. Erkan hoca önce dışarıdaki kafe gibi yere bakıp, sonra bana döndü. " burada , konusalimmi?" diye sordu.
Konuşmak istemiyordum. Ne konuscaktim ki, hem sevgilisine benim yüzümden yalan söyledi, bari yalanı yalan sayilmasin. Erkan hocaya dönüp " hayır hocam! Konuşmak istemiyorum. Eve gitmem lazim, ailem merak eder. Hem geç oldu." dedim.
"Alt tarafı 30,35 dk oldu,okul biteli. Sadece birşeyler içip knsucaz." dedi hoca. " ne konuşacağız? " dedim. Meraklı gözlerle bakarak.Biraz düşündü, "okul durumunu" dedi. Bende anlamaz gözlerle hocaya " anlamadım hocam, nasıl yani" dedim.
"Okuldaki davranışların yani; Egon ,havalı hallerin , saygısızlığın, umursamaz hallerin. Bunun gibi konular Zeyna" dedi. Ben dediklerinden birşey anlamamistim basta. Daha doğrusu soktaydim. Bu adamın amacı neydi, önce kırıp sonra hiçbirşey olmamış gibi mi davranmak. Derin bir nefes alip tekrar döndüm hocaya " okul durumum sizi ilgilendirmez, sizin dersinizdeki durumum sizi ilgilendirir. Okuldaki müdür boşuna orda durmuyor. Ayrıca bir kişiyi dışardan gördüğünüz gibi yargilayamazsınız. Özelliklede bu sizin bir bayan ogrencinizse hocam "dedim. Ve kapıyı açıp hızlıca çantamı alıp indim. Hızlı adımlarla tekrar durağa doğru ilerlemeye basladm. Arkamdan duyduğum sesle olduğum yerde durmama neden oldu. " Gittiğin an, pişman olursun. " demişti, hoca bozuntusu. Arkami dönüp " ben bugüne kadar pişman olmadım hocam, pişman ettim." dedim. Başıni sallayıp tekrar arabasına bindi, kapı kapanma sesiyle anladığım kadar baya sinir olmuştu. 'Az bile kudur inşallah' dedim kendi kendime ve durağa doğru ilerlemeye tekrar başlamıştım ki,pislik herif yanimdan hızlı gitti. Hic aldırış bile etmedim............
Eve geldim ve dus alıp, hiçbirşey yemeden uyumaya çalıştım. Bugün çok yorulmustum, sinir olmak yormustu beni. Pislik adam , amacı ne acaba 'kodumun dünbüğü' deyip bıraktım kendimi uykunun kollarına.
Erkan
Hanfendiye bak, dil pabuç kadar. 'Neymiş pişman olmamış , pişman etmiş.' Baş belası Bücür. Fiziği ve sesi mimikleri anneme benziyordu. Onun için onunla fazla ilgilenmiş , olmalıyım ki pabuç kadar dili uzamış olmalı. Ama görüşürüz küçük cadı benim adımda 'Aras Canveren' se ben seni nasıl pişman ediyorum, izle ve gör.
.........
Bara gittim. Oldukça yakışıklı sexsi olduğumu düşünen kızlar, vardı etrafımda. Ama benim tovbeli gibi hiçbirine bakasim gelmiyor.'Kendimi bir duvar gibi ördün karşıma, bulursun ararsan hata,...' diye söylenip şarkıya odaklanmistim.
Bir iki kadeh alkol içip, kendimi vurdum evimin yoluna.
.......Evime gelmistim. Arabami parkettikten sonra , kendimi yatağa atıp verdim kendimi uykunun güzelliğine.
........
Alarm sesiyle ,oturur pozisyonda ayaklarimi yere salladim. Kafam kazan gibiydi. O kadar sarhoş olmadigim halde..!
Herneyse banyoya girip, dus alıp çıktım. Üzerime bordo gomlek, ve siyah dar kesim pantolon geyip , evden çıktım............
Okula varınca , arabayı parkedip öğretmenler odasına çıktım. Tam girecekken...
Arkadaşlar! İlk hikayem, lütfen desteğinizi esirgemeyin!
😊😊😊😊