Asternuturile matasoase ale patului imi mangaie pielea goala si ma invaluie protector. Dar nu ele sunt cele care imi dau aceasta senzatie de bine. Nu ele ma fac sa ma simt protejata, ci un sentiment care nu are legatura cu camera in care ma aflu sau cu senzatiile oferite de confortul patului in care sunt intinsa. Ce confera de fapt aceasta stare de bine este un trup cald ce se muleaza peste al meu.
Trupurile noastre sunt incurcate prin cearceaf incat nu mai poti distinge unde se termina al meu si incepe al lui. Isi sprinjina mainile de o parte si de alta a mea, astfel incat sa nu ma striveasca cu trupul sau masiv.
Mainile mele aluneca de-a lungul bratelor si pieptului sau, simtind si pipaind fiecare muschi pe care il intalnesc. Trupul lui este un amestec de parti moi si parti ferme. Chiar daca incerc nu imi pot stapani impulsul de a-l atinge peste tot, de a memora fiecare particica din el.
Se pare ca si el face acelasi lucru. Isi ridica o mana de pe pat, cu care imi indepartea o suvita razleata de pe fata. Degetele lui imi mangaie ca o pana fata, de la tampla coborand spre obraz, apoi mergand usor, tot in jos, atingandu-mi cu aceeasi delicatete si concentrare pielea gatului, urmand conturul claviculei si ajungand in final la pielea moale a sanului, unde se opreste sfios. Mana lui se intoarce si imi cuprinde obrazul.
Isi lipeste buzele de ale mele, intai delicat. O atingere fugitiva pe care aproape ca nu am simtit-o. Apoi deodata intreaga gura imi este acaparata de a lui, tragandu-ma intr-un dans alert, condus de el in totalitate. Sarutul este unul dominant, dar asta nu ma deranjeaza. Il las sa ma conduca, sa decida ritmul.
Intre noi se simte o legatura profunda, de parca sarutul nostru trimite scantei in jur. Atingerea dintre noi creeaza un fel de electricitate, un camp in care suntem doar noi, ca un univers al nostru ce ne separa de restul lumii. Noi doi, iubindu-ne fiind tot ce conteaza in acest moment. Restul dispare, descompunandu-se in jur.
Rupe sarutul, dar se departeaza doar pentru a lua o gura de aer, ca mai apoi sa isi preseze repetat buzele de ale mele in saruturi scurte.
- Te iubesc, rosteste respirand sacadat intre doua saruturi.
- Te iubesc, spun cu urmatoarea ocazie, rapid inainte sa imi astupe gura din nou.
Caldura imi curpinde tot corpul, facandu-ma sa imi doresc mai mult decat simple saruturi oricat de placute ar fi. Il apuc de talie si il lipesc mai mult de mine, sugerandu-i ce imi doresc, dar un sunet strident ma face sa tresar brusc, iar fierbanteala anterioara se transforma brusc intr-un val de raceala ce ma patrunde pana in maduva oaselor....
Transpiratia fierbinte mi-a lipit pijamaua de piele. Respir greu de parca tocmai am alergat la maraton. A fost doar un vis, dar s-a simtit atat de real... Atunci ma simteam implinita, iar acum nu mai stiu cum ma simt. Pot spune ca ma simt goala, dar oare este descrierea potrivita pentru ceea ce simt?
Incerc sa imi dau seama cine era barbatul din visul meu, dar imi amintesc niciun detaliu fizic al sau. Inca ii pot simti atingerile, mainile mangaindu-mi trupul, buzele tale frematand peste ale mele, dar nimic in ceea ce priveste infatisarea.
Ce dracu a fost asta? A fost doar un vis sau a fost o amintire? Este al doilea vis ciudat pe care il am si incep sa imi pun din ce in ce mai multe intrebari. Incerc sa trec peste dar mintea mea nu ma lasa.
Dar nu poate fi o amintire. Din ce mi-au povestit nu am avut nicio relatie. Probabil este doar un vis. Dar vocea lui... Vocea lui parea atat de cunoscuta...
CITEȘTI
Fugind de amintiri
Roman d'amourMarianne și a pierdut orice amintire din ultimii doi ani în urma unui accident învăluit în aceeași ceață a uitării. Renunță la a mai încerca să reconstruiască puzzle-ul care este chiar trecutul ei și se muta în alt oraș pentru a-și continua viaț...