Exact cum ma asteptam, intoarcerea din vacanta de vis petrecuta alaturi de Tamlin, ma arunca fara aparare inapoi in realitatea zilelor obisnuite, acum mai grele si mai lungi din cauza gandurilor mele inecate in amintiri si pline de dorinta de a-l revedea pe printul cu ochii de jad, a carui atingere a devenit indispensabila, asemenea unui drog, atat de rapid, incat intensitatea sentimentelor pe care le nutresc pentru el deja ma sperie, iar pana si golul din interiorul meu incepe sa se umple miraculos, de cand cu el. Iar daca femeia blonda nu mi-ar bantui la randul ei gandurile, as putea spune ca Tamlin ma distrage intr-un mod cum nu se poate mai placut.
- Ce zici sa repetam iesirea in club? ma intreaba Aly la iesirea din cabinet.
Ne aflam la terminarea programului, ea fiind ultima mea pacienta, plasand-o la finalul zilei de lucru cu ingeniozitate, stiind ca avea sa ma oboseasca mai tare decat oricine altcineva.
- Tu glumesti? Este joi, spun eu idignata de propunerea ei.
- Nu astazi, imi raspunde ea, fluturandu-si mana de parca n-ar fi mare lucru. Sambata seara. Ce zici? ma intreaba cu speranta pe fata, postandu-se in fata mea cu silueta ei impunatoare.
Astazi este imbracata ca de obicei, deloc normal pentru varsta ei. cu o camasa animal print si niste pantaloni eleganti in acelasi model , care probabil ar fi aratat extraordinar pe cineva cu douazeci de kilograme mai slab si probabil si pe ea la fel, daca nu ar fi avut modelul de leopard pe toata suprafata lor.
Pot sa jur ca femeia asta imi testeaza limitele, caci din nou, am avut din nou nevoie de toata stapanirea de sine sa nu izbucnesc in ras cand si-a facut aparitia pe usa cabinetului, arantand ca un leopard obez pe tocuri. Inca ma mai doare maxilarul de cat a trebuit sa mi-l incordez.
- Nu stiu ce sa zic...
- Nu ma dezamagi, Marianne... Esti singura mea prietena, se milogeste ea de mine pe un ton copilaros.
Declaratia ei ma face sa ma inmoi putin, dar inca nu sunt pregatita sa cedez rugamintilor ei, avand in vedere ca nu stiu daca eu si Tamlin vom avea vreun plan sau daca el va fi de acord ca eu sa ies in club. Nu ca as asculta ordinele cuiva, dar asa, ca fapt divers.
- Mai vedem, da? Nu promit inca nimic, ii spun eu, iar ea cedeaza.
- Bine. O sa te sun, ma avertizeaza ea si se da din fata mea, eliberandu-mi calea si pornim amandoua spre iesirea din cladire.
Nu apuc sa fac un pas in exterior, caci calea imi este taiata din nou, de data asta de pieptul lat al unui barbat imbracat in costum, nimeni altul decat Tamlin, cu care am evitat sa vorbesc prea mult in dimineata asta, din cauza episodului de aseara, vrand sa ii arat ca nu sunt dispusa sa il dau uitarii, dar acum dorul fata de el ma face sa ii cedez si sa cedez bratelor lui ce ma cuprind intr-o imbratisare stransa si sa raspund buzelor lui ce cauta sa le posede pe ale mele intr-un sarut fierbinte, iar femeia blonda se evapora cat ai clipi, odata cu toata tensiunea cumulata intre noi.
Absorbiti unul de altul, sarutandu-ne cu patima, uitam de tot, unde ne aflam si cine se afla in jurul nostru, prinsi in lumea noastra, pana cand icnetul de suprindere al lui Aly, de a carei prezenta am uitat complet, ne smulge din vraja in care ne aflam.
Tamlin se desprinde usor de mine, ramanand insa cu o mana infasurata in jurul taliei mele, murmurandu-mi un buna, la care eu ii raspund cu un zambet retinut, inainte sa se intoarca catre Aly, care ne priveste cu ochi bulbucati.
- Buna seara! spune el, zambindu-i politicos si intinzandu-i o mana. Eu sunt Tamlin Evans, iubitul lui Marianne.
Aly isi intinde mana tremuranda catre Tamlin, vizibil intimidata de siguranta lui de sine.
CITEȘTI
Fugind de amintiri
RomanceMarianne și a pierdut orice amintire din ultimii doi ani în urma unui accident învăluit în aceeași ceață a uitării. Renunță la a mai încerca să reconstruiască puzzle-ul care este chiar trecutul ei și se muta în alt oraș pentru a-și continua viaț...